ردپای تمدن ناشناخته ای که در چین یافت شده است

© Sputnik / Nelli Danielianردپای تمدن ناشناخته ای که در چین یافت شده است
ردپای تمدن ناشناخته ای که در چین یافت شده است - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.03.2021
اشتراک
اکتشافاتی که وجود تمدن ناشناخته قبلی را نشان می دهد در حین حفاری در شهر گوانگویان، استان سیچوان پیدا شده است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از نشریه دیلی استار، در قلمرو چین، آثاری از تمدن ناشناخته ای یافت شد که ساکنان آن می توانستند حدود سه هزار سال پیش در مناطق جنوب غربی این کشور سکونت داشته باشند.

اعضای گروه باستانشناسی در کیل دره نزدیک سواستاپل - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.02.2021
کشف گورستانی از عهد رم باستان در کریمه

اکتشافات گسترده ای از این منطقه در سال ۲۰۱۹ آغاز شد، بیش از ۵۰۰ اشیاء ساخته شده از طلا، برنز، یشم و عاج در این مکان کشف شد.

تجزیه و تحلیل موارد نشان داد که آنها بیش از سه هزار سال پیش ایجاد شده اند، اما ارتباط آنها با فرهنگ های معروف چین امکان پذیر نبود.

دانشمندان متوجه شدند که ساکنان تمدن باستان با همسایگان خود ارتباط نزدیک برقرار می کنند، این با داده های به دست آمده در نتیجه تحقیقات نشان داده می شود.

با این حال، در فرهنگ مادی عملا هیچ تلاقی بین مردم مختلف وجود ندارد. به طور خاص، متخصصان در رمزگشایی نمادهای اعمال شده در برخی از اکتشافات ناکام ماندند.

مورخان گفتند این منطقه که مردم مرموز در آن ساکن بودند، در دوران باستان ژونگ یوآن یا "سرزمین مرکزی" نامیده می شده است.

کارشناسان معتقدند که توسعه یافته ترین تمدن ها از اینجا نشأت گرفته اند و افرادی که در خارج از ژونگ یوان زندگی می کنند بربر محسوب می شدند.

به گفته کارشناسان، تمدن یافت شده ممکن است هزاران سال وجود داشته باشد، اما در منابع شناخته شده تاریخی هیچ اشاره ای به آن نشده است. در این راستا، تاریخ چین ممکن است پیچیده تر از آن باشد که تصور می شد.

پیش از این دانشمندان از انستیتوی اخترفیزیک جزایر قناری پیشنهاد جستجوی تمدن های فرازمینی را با استفاده از روشی مبتنی بر شناسایی علامت های فنی داده بودند.

کارشناسان بر این باورند که آثاری از حیات فرازمینی در سالهای آینده پیدا می شود، اما به احتمال زیاد با اشکال بسیار ساده نشان داده می شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала