انتشار تصادفی اطلاعات طبقه‌بندی شده وزارت دفاع رومانی در شبکه‌های اجتماعی

© AP Photo / Vadim Ghirdaانتشار تصادفی اطلاعات طبقه‌بندی شده وزارت دفاع رومانی در شبکه‌های اجتماعی
انتشار تصادفی اطلاعات طبقه‌بندی شده وزارت دفاع رومانی در شبکه‌های اجتماعی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.03.2021
اشتراک
وزیر دفاع رومانی به طور تصادفی اطلاعات طبقه‌بندی شده این وزارتخانه را در شبکه‌ اجتماعی فیس‌بوک منتشر کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از کانال تلویزیونی Digi 24، نیکولای چوکه، وزیر دفاع رومانی تصویری از اطلاعات دسترسی به مرکز تماس این وزارتخانه را در شبکه‌ اجتماعی فیس‌بوک منتشر نمود.

A F-22 Raptor fighter jet of the 95th Fighter Squadron from Tyndall, Florida approaches a KC-135 Stratotanker from the 100th Air Refueling Wing at the Royal Air Force Base in Mildenhall in Britain as they fly over the Baltic Sea towards the newly established NATO airbase of Aemari, Estonia September 4, 2015. - اسپوتنیک ایران  , 1920, 26.04.2016
ارسال اف -22 "Raptor" امریکا به رومانی برای دفاع در مقابل روسیه

این کانال تلویزیونی اعلام داشت: نیکولای چوکه، وزیر دفاع در حساب فیس بوک خود تصاویری را که هنگام بازدید از آکادمی نیروهای زمینی در سیبیو گرفته بود، منتشر کرد. در یکی از این عکس‌ها داده‌های مربوط به دسترسی به حساب‌ها و کنفرانس‌های ویدیویی و همچنین شماره‌های تلفنی که توسط کارمندان مرکز تماس وزارت دفاع در سیبیو استفاده می‌شود، مشخص شده است.

تصویر حاوی اطلاعات طبقه‌بندی شده که بر روی یک تخته سیاه نوشته شده بودند، پس از چند ساعت از فیس‌بوک پاک گردید اما کپی این تصویر در تمامی شبکه‌های اجتماعی منتشر گردیده است.

سرویس مطبوعاتی وزارت دفاع رومانی در این خصوص گزارش داد: بلافاصله پس از اطلاع از این حادثه، ما با تیمی که صفحه رسمی وزیر را مدیریت می کند تماس گرفتیم. اعلام می‌کنیم که هیچ تلاشی برای دسترسی به داده‌های مرکز تماس صورت نگرفته است، بلافاصله همه رمزهای عبور تغییر کردند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала