رئیسی: تا پایان سال مردم را به طور کامل واکسینه می کنیم

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / رئیسی: تا پایان سال مردم را به طور کامل واکسینه می کنیم
رئیسی: تا پایان سال مردم را به طور کامل واکسینه می کنیم - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.03.2021
اشتراک
سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا در ایران: با رعایت پروتکل‌ها و کمک‌های مومنانه‌‌ای که انجام شد، توانستیم کارنامه قابل قبولی در جهان داشته باشیم.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرنگار بهداشت و درمان باشگاه خبرنگاران پویا، علیرضا رئیسی، سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا در ایران با اشاره به احتمال نارنجی شدن وضعیت بیماری کرونا در تهران، از واکسیناسیون کامل مردم تا پایان سال خبر داد.

وی افزود: تا پایان امسال واکسیناسیون کامل مردم را انجام خواهیم داد اما تا آن زمان مردم باید پروتکل‌ها را رعایت کنند؛ اگر پروتکل‌ها رعایت نشود عزیزان زیادی را از دست می‌دهیم.

معاون بهداشت وزارت بهداشت ایران با تاکید بر اینکه سفر رفتن و دورهمی‌ها با توجه به چرخش ویروس جهش یافته خطرناک است، بیان کرد: ممکن است ویروس جهش‌یافته بر سوش قبلی کرونا غالب شود؛ بنابراین از مردم خواهش می‌کنیم تا علاوه بر رعایت پروتکل‌ها برای رفتن به سفر برنامه ریزی نکنند چراکه رفتن به سفر و دورهمی‌ها از عوامل مهم شیوع بیماری است. از عزیزانی که سفر نرفته‌اند صمیمانه سپاسگزارم، کسانی که سفر رفته‌اند هم هرچه سریع‌تر سفر را کوتاه کنند و با رعایت پروتکل‌ها از سفر بازگردند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала