خواست آمریکا برای نوسازی دفاع موشکی برای مقابله با سلاح‌های جدید روسیه

CC BY 2.0 / U.S. Missile Defense Agency / GMD_FTG_06b_10خواست آمریکا برای نوسازی دفاع موشکی برای مقابله با سلاح‌های جدید روسیه
خواست آمریکا برای نوسازی دفاع موشکی برای مقابله با سلاح‌های جدید روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.03.2021
اشتراک
ایالات متحده برای مقابله با جدیدترین سلاح های روسی می خواهد سیستم دفاع موشکی خود را مدرن کند.

به گزارش اسپوتنیک، با استناد به سندی از سازمان پدافند موشکی ایالات متحده، آمریکا قصد دارد به دلیل ظهور سلاح های مافوق صوت در روسیه، نرم افزار دفاع ضد موشکی خود را مدرنیزه کند.

ما در مورد سیستم فرماندهی و کنترل، فرماندهی رزمی و ارتباطات C2BMC صحبت می کنیم که عنصر اصلی سیستم دفاع موشکی آمریکایی است. بر اساس این گزارش هدف از نوسازی C2BMC، افزایش حفاظت در برابر موشکهای بالستیک است.

در همان زمان، ارتش آمریكا در مورد لزوم تسریع در این روند به دلیل تحولات جدید رقیبان توافق دارند زیرا هر مرحله از معرفی اجزای جدید از 24 تا 36 ماه به طول می انجامد.

در این سند آمده است: " در سال های اخیر دشمن به سرعت در حال توسعه ابزارهای جدید و نابودكننده پیچیده و امیدواركننده ای است، از جمله كلاهك های پرتاب كننده مافوق صوت، و همچنین موشک های كروز مافوق صوت ، زیر صوت با قدرت مانور بالا."

براساس یافته ها، معماری C2BMC آینده، عناصر دفاع موشکی جدید را هنگام ظهور پذیرفته و از امکان قابلیت هماهنگی با نیروهای متحد را فراهم می‌کند.

سیستم C2BMC از پتانسیل یک سیستم دفاع موشکی چند سطحی پشتیبانی می کند که امکان پاسخگویی جامع به سلاح های مختلف و در تمام مراحل پرواز را فراهم می کند. C2BMC مجموعه های پاتریوت، THAAD ، Aegis، رادار AN / TPY-2، سیستم مادون قرمز مبتنی بر فضا SBIRS و غیره را به هم متصل می کند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала