اسب ترویکای آمریکایی

© REUTERS / JONATHAN ERNSTبایدن
بایدن  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.03.2021
اشتراک
آمریکایی ها به «سالم بودن» رئیس جمهور بایدن شک کردند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از « فاکس نیوز»، بینندگان شبکه نامبرده در این مورد ابراز عقیده کردند که جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا به دلیل وضعیت جسمی خود زودتر از موعد مقرر کرسی ریاست جمهوری را ترک خواهد کرد.

به عقیده کاربران آمریکایی، انتخاب بایدن به عنوان رئیس جمهور آمریکا تصادفی نبوده است و به احتمال زیاد، کامالا هریس جای او را خواهد گرفت.

یکی از کاربران MassiveMemberClub نوشت:« همه چیز از قبل برنامه ریزی شده بود. بایدن مانند «اسب ترویکا» وسیله ای برای رسیدن به هدف بود.  نهایتا اعلام خواهند کرد که او دیگر نمی تواند وظایف خود را به  انجام برساند و هریس معاون رئیس جمهور، جای او را خواهد گرفت.  همانا او را از همان ابتدا می خواستند به این سمت منصوب کنند».

رئیس جمهور واقعی آمریکا کیست؟ - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.03.2021
رئیس جمهور واقعی آمریکا کیست؟

کاربر دیگری با نام مستعار Kingdomofidiots، نوشت:«متأسفانه احتمال آن می رود که بایدن نتواند تا پایان مدت ریاست جمهوری در این سمت خدمت کند. باید امیدوار باشیم که او بتواند تا انتخابات میان مدت دوام آورد تا جمهوریخواهان بتوانند کنترل سنا را به دست آورند و این کار قبل مواجه شدن با کابوس دیدن هریس به عنوان رئیس جمهور اجرایی شود».

کاربر دیگری به نام (جیسل) نوشت:« دمکراتها با درک اینکه وضعیت جسمانی او وخیم است، از او استفاده کردند. همسرش آنقدر می خواست «بانوی اول» بشود که او را در چنین «چاهی انداخت»، انتظار نداشته باشید که از سوی دمکرات ها برخورد انسانی نسبت به جو نشان داده شود. آنها تا آنجا که ممکن باشد از او استفاده خواهند کرد و بعد دورش خواهند انداخت».

کاربر دیگری نوشت:« چه کسی کشور را اداره می کند؟ این فکر واقعا باعث ترس می شود. ما می دانیم که وضعیت جسمانی بایدن بد است و کشور توسط او اداره نمی شود. پس کی کشور را اداره می کند؟ هنوز جوابی برای این سوال پیدا نشده است. می ترسم وقتی جواب این سوال را دریافت کنیم، وحشت ما بیشتر شود. او کسی خواهد بود که ما به او رأی ندادیم».

کاربر دیگری (BidenDestroysAmerica) نوشت:« وقتی دیدم جو روی پله ها افتاد ناراحت شدم و وقتی دو بار دیگر افتاد ترسیدم. کاری که حزب با او در این مرحله از زندگی اش می کند، جنایت است».

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала