واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به حادثه پله‌های هواپیمای بایدن

© REUTERS / JONATHAN ERNSTواکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به حادثه پله‌های هواپیمای بایدن
واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به حادثه پله‌های هواپیمای بایدن - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.03.2021
اشتراک
در شبکه های اجتماعی، ماجرای پله‌های هواپیمای بایدن با دسیسه های ترامپ مرتبط شد.

به گزارش اسپوتنیک، کاربران شبکه های اجتماعی دریغ نکردند که از حادثه جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده، که سه بار دچار توقف شد و هنگام بالا رفتن از هواپیما تقریبا افتاد، استفاده کردند: برخی سقوط او را به شوخی با دسیسه های دونالد ترامپ رئیس دولت سابق پیوند دادند.

روز جمعه ، بایدن هنگام بالا رفتن از پله‌های هواپیما سه بار نزدیک بود بیفتد، ویدئویی که توسط خبرنگاران از هواپیمای ریاست جمهوری فیلمبرداری شد، در شبکه های اجتماعی منتشر شد. کاخ سفید این حادثه را ناشی از وزش شدید باد دانست. سخنگو، کارین ژان پیر گفت: "باد شدیدی بود "و او نیز تقریبا افتاد. او اطمینان داد که بایدن "احساس بسیار خوبی دارد."

یکی از فیلم های منتشر شده در توییتر با هشتگ #Bidenfalls "بایدن در حال سقوط است" - نشان می دهد که بایدن زمین می خورد، گویا پس از اصابت توپ توسط بازیکن گلف در زمین ترامپ. کاربر دیگری با همان هشتگ تصویری را منتشر کرد که بر اساس آن رئیس جمهور فعلی به دلیل اینکه رئیس جمهور پیشین مخصوصا پله‌ها رو آغشته به روغن کرده بود، تقریباً سقوط کرد. ویدئوی دیگر نشان می دهد که این تقصیر پوست موز پرتاب شده توسط ترامپ به پای بایدن بود.

برخی معتقد بودند که شخص دیگری به جز رهبر روسیه در پشت این حادثه نیست. حتی یک نفر عروسک وودو را روی تصویر رئیس جمهور روسیه که می خندد، کشیده است. یکی از کاربران توییتر با انتشار عکسی از رهبر خندان روسیه نوشت: "پوتین برای او آرزوی سلامتی کرد. او دو بار سقوط کرد."

حادثه پیش آمده برای بایدن از نظر پسر رئیس جمهور سابق ایالات متحده، نیز دور نماند که شک دارد بایدن به دلیل وزش شدید باد سه بار روی پله هواپیمای ریاست جمهوری متوقف شود. ترامپ جونیور در توییتر تصویری از صفحه را ضمیمه کرد که نشان می دهد سرعت باد حدود 6 متر در ثانیه است. طبق سرویس هواشناسی آمریکا، چنین بادی "گرد و غبار و کاغذ را بلند می‌کند" و "شاخه های کوچک را تکان می دهد". پسر ترامپ در اظهار نظر خود با تمسخر گفت که رئیس جمهور "در شرایط عالی" است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала