کشف ۱۱ کیلو مواد مخدر داخل جعبه های توت فرنگی

© Sputnik / Vitaliy Timkivکشف ۱۱ کیلو مواد مخدر داخل جعبه های توت فرنگی
کشف ۱۱ کیلو مواد مخدر داخل جعبه های توت فرنگی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.03.2021
اشتراک
فرمانده انتظامی بهارستان از کشف ۱۱ کیلو مواد مخدر جاسازی شده داخل جعبه های توت فرنگی در این شهرستان خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک، سرهنگ محمد علیزاده عصر جمعه در جمع خبرنگاران با اشاره به طرح نوروزی نیروی انتظامی اظهار داشت: نیروی انتظامی همیشه در راستای امنیت شهروندان در آماده باش کامل سر می‌برند و در ایام تعطیلات نوروزی نیز سبزپوشان انتظامی طرح ویژه ای را در دستور کار خود قرار داده اند.

مواد مخدر - اسپوتنیک ایران  , 1920, 20.02.2021
سه کشور اروپایی توزیع‌کننده مواد مخدر در فضای مجازی

وی همچنین با اشاره به آمار کشفیات یک ماه اخیر نیز گفت: نیروی انتظامی شهرستان بهارستان در طی یک ماه اخیر اقدامات و کشفیات قابل ملاحظه ‌ای داشته بطوری که در چند روز گذشته ۱۱ کیلو مواد مخدر که به صورت حرفه ای در داخل جعبه ‌های توت فرهنگی جاسازی شده بود را کشف کردند.

علیزاده در ادامه از کشف خرد فروشان مواد مخدر، سارقان کابل‌ های مخابرات و برق، کشف ۱۲ تن مواد غذایی احتکار شده و ۶ خانه فساد پاتوق خانه و دستگیری سارق به عنف خبر داد و با اشاره به وجود معتادین کارتن خواب و متجاهر در سطح منطقه نیز افزود: در سال جدید برنامه خوبی برای جمع آوری معتادین داریم و با همکاری خوب دادستان و فرمانداری مکانی برای این افراد دایر خواهد شد.

فرمانده انتظامی شهرستان بهارستان گفت: با تدابیر اتخاذ شده از این پس اراذل و اوباش در منطقه جرأت عرض اندام را نخواهند داشت و کوچک ‌ترین حرکت آنان با برخورد قاطع نیروی انتظامی مواجه خواهد شد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала