سفیر پیشین آمریکا از پایان دوره روابط بین مسکو و واشنگتن خبر داد

© Sputnik / Alexei Filippov /  مراجعه به بانک تصاویر سفیر پیشین آمریکا از پایان دوره روابط بین مسکو و واشنگتن خبر داد
سفیر پیشین آمریکا از پایان دوره روابط بین مسکو و واشنگتن خبر داد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.03.2021
اشتراک
سفیر پیشین ایالات متحده در روسیه: پایان دوره روابط بین مسکو و واشنگتن، زمانی که هر دو طرف علاقه مند به عادی سازی روابط بودند فرا رسیده است،

به گزارش اسپوتنیک به نقل از MSNBC، مایکل مک فاول، سفیر پیشین ایالات متحده در روسیه اعلام کرد: پایان دوره روابط بین مسکو و واشنگتن، زمانی که هر دو طرف علاقه مند به عادی سازی روابط بودند فرا رسیده است،

مک فاول تصمیم وزارت امور خارجه روسیه برای فراخواندن سفیر خود در آمریکا برای مشاوره به مسکو را حرکت نمایشی خواند. وی یادآوری کرد که چنین مواردی فقط چند بار در تاریخ روابط ایالات متحده و شوروی و ایالات متحده و روسیه رخ داده است. این دیپلمات همچنین افزود که به عقیده وی در اصل روابط دو کشور هیچ تغییری ایجاد نمی شود.

وی در بخشی دیگر از سخنانش گفت: "می دانید رئیس جمهور [ایالات متحده] بایدن نمی خواهد روابط با روسیه را بهبود بخشد و همچنین می دانید که رئیس جمهور [روسیه] پوتین نمی خواهد روابط خود را با ایالات متحده بهبود بخشد".

مک فاول در ادامه گفت: "فکر نمی کنم کرملین یا کاخ سفید بخواهند روابط را دوباره تنظیم کنند یا به دنبال راهی برای عادی سازی روابط باشند. این دوران به پایان رسیده است."

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала