سازمان جهانی بهداشت: شکست کووید ۱۹ تا پایان سال جاری امکانپذیر نیست

© Sputnik / Alexander Natruskin /  مراجعه به بانک تصاویر سازمان جهانی بهداشت: شکست کووید ۱۹ تا پایان سال جاری امکانپذیر نیست
سازمان جهانی بهداشت: شکست کووید ۱۹ تا پایان سال جاری امکانپذیر نیست - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.03.2021
اشتراک
نماینده سازمان جهانی بهداشت در فدراسیون روسیه اعلام کرد که شکست کووید ۱۹ تا پایان سال جاری میلادی امکانپذیر نیست.

به گزارش اسپوتنیک، ملیتا ووجنویچ، نماینده سازمان جهانی بهداشت در فدراسیون روسیه گفت: سازمان بهداشت جهانی در حال حاضر کاهش چشمگیر جهانی بیماری کووید ۱۹ را مشاهده نمی کند، بلکه مانند اروپا ، شاهد رشد آن هستیم.

اعلام موج سوم همه‌گیری کرونا در اتحادیه اروپا - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.03.2021
اعلام موج سوم همه‌گیری کرونا در اتحادیه اروپا

ووجنویچ گفت: اگر در حال حاضر به وضعیت فعلی نگاهی بیندازیم، باز هم می بینیم که شاهد کاهش جهانی نیستیم، بلکه همانند اروپا، تعداد موارد روبه افزایش است.

وی ادامه داد: تصمیم برای پایان دادن به وضعیت اضطراری بهداشت عمومی به شرایط بستگی دارد و متأسفانه ما آمار را می بینیم، از اینرو در حال حاضر چنین پیشنهادی در دستور کار نیست.

به گفته نماینده سازمان جهانی بهداشت در روسیه، اکنون مهم این است که شیوع بیماری همه گیر لغو شود، بلکه شکست ویروسی که باعث کشته شدن میلیون ها نفر در سراسر جهان شده است بسیار مهم است.

وی گفت: بعید به نظر می رسد که تا پایان سال جاری (میلادی) یک پیروزی کامل حاصل شود، اما کاهش تعداد بستری شدن در بیمارستان ها، مرگ و میر و آمار در اختیار ما است.

ووجنویچ گفت: ما می بینیم كه واكسیناسیون در حال نتیجه دادن است و بر پویایی و انتقال ویروس تأثیر مثبت می گذارد، اما سرعت آن باید تقویت شود و واكسن های مقرون به صرفه برای همه كشورها فراهم شود.

وی تأکید کرد، تا زمانی که همه گیری در همه کشورها از بین نرود همه گیری پایان نخواهد یافت.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала