بایدن، "خوابگردی" که به سمت فاجعه هسته‌ای می‌رود

© Sputnik / Алексей Дружинин /  مراجعه به بانک تصاویر بایدن، "خوابگردی" که به سمت فاجعه هسته‌ای می‌رود
بایدن، خوابگردی که به سمت فاجعه هسته‌ای می‌رود - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.03.2021
اشتراک
رئیس دانشگاه آمریکایی مسکو همگان را به تفکر درباره این موضوع که از میان پوتین و بایدن کدام یک "رهبر مسئولیت‌پذیر جهان" هست، فراخواند.

به گزارش اسپوتنیک، ادوارد لوزانسکی، رئیس دانشگاه آمریکایی مسکو بیان داشت که جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده پس از اظهاراتش در مورد ولادیمیر پوتین، رهبر روسیه، "خوابگردی که به سمت یک فاجعه هسته‌ای در حال حرکت است"، نامیده شد.

دیمیتری پسکوف سخنگوی کرملین - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.03.2021
کرملین: از سخنان بایدن نمی ‌توان چشم پوشی کرد

این کارشناس این موضوع که در حالی که بایدن منفی از پوتین صحبت می‌کند، اما رئیس جمهور روسیه برای رئیس کاخ سفید آرزوی سلامتی دارد، را مورد توجه قرار می‌دهد. لوزانسکی تأکید کرد: وقتی رئیس جمهور روسیه پیشنهاد می‌کند درباره چگونگی جلوگیری از بدترین سناریو در روابط دو کشور هسته‌ای بحث شود، رهبر آمریکا او را مورد آزار قرار می‌دهد.

رئیس دانشگاه آمریکایی مسکو همچنین همگان را به تفکر درباره این موضوع که کدام یک از سران این دو کشور "رهبر مسئولیت‌پذیر جهان" محسوب می‌شود و به فکر نجات بشریت است و کدام یک به مانند یک "خوابگرد به استقبال فاجعه هسته‌ای" می‌رود، فراخواند.

ارل راسموسن، نایب رئیس مرکز اوراسیا نیز به نوبه خود خاطرنشان شد که بایدن و تیمش در جهانی چند قطبی که پیچیده و پیچیده تر شده است، "گم شده‌اند". راسموسن افزود: دولت آمريكا نياز به آموزش الفباى ديپلماسى در سياست خارجى دارد.

جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا پیش از این در سخنانی ضمن "قاتل" خواندن ولادیمیر پوتین، رئیس‌جمهور روسیه، اظهار داشت که پوتین تاوان "دخالت انتخاباتی" در امریکا را خواهد پرداخت. این در حالی است که رئیس‌جمهور روسیه در واکنش به اظهارات همتای آمریکایی خود، برای او آرزوی سلامتی کرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала