نظر ترامپ درباره احتمال کاندیداتوری مرگان مرکل در انتخابات ریاست جمهوری

© AP Photo / Evan Vucci نظر ترامپ درباره احتمال کاندیداتوری مرگان مرکل در انتخابات ریاست جمهوری
 نظر ترامپ درباره احتمال کاندیداتوری مرگان مرکل در انتخابات ریاست جمهوری  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 17.03.2021
اشتراک
ترامپ تمایل خود را برای کاندیداتوری مرگان مرکل در انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده اعلام کرد و خواهان رقابت با وی است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از فاکس نیوز، دونالد ترامپ، رئیس جمهور پیشین آمریکا تمایل خود را برای شرکت در انتخابات بعدی ریاست جمهوری مگان مارکل اعلام کرد.

احتمال شرکت ترامپ در انتخابات ریاست جمهوری آتی در آمریکا  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.03.2021
اطلاعات آمریكا: ایران برای شکست ترامپ در سال 2020 تلاش کرده است

از ترامپ در مورد برخوردش با شایعات در مورد احتمال معرفی نام مگان مارکل برای ریاست جمهوری ایالات متحده سوال شد. در پاسخ، وی ابراز امیدواری کرد که این اتفاق واقعاً رخ دهد. ترامپ گفت: "اگر این اتفاق بیفتد، من نیز حتی تمایل بیشتری به نامزدی خواهم داشت." در عین حال رئیس جمهور سابق امریکا تأکید کرد که او "طرفدار" مگان مارکل نیست و از نظر او ملکه الیزابت دوم "یک فرد فوق العاده" بود.

در عین حال، ترامپ تأکید کرد که تصمیم نهایی در مورد احتمال حضور در انتخابات ریاست جمهوری را بعداً اتخاذ می کند.

گفتنی است، ترامپ تمایل خود را برای کاندیدا شدن در انتخابات 2024 اعلام نمود. در تاریخ 6 ژانویه، طرفداران دونالد ترامپ، رئیس جمهور وقت ایالات متحده، پس از تجمع در واشنگتن به کاخ کنگره حمله کردند و کار کنگره برای چند ساعت قطع شد. در نتیجه شورش ها، یک تظاهرکننده و یک پلیس کشته شدند و سه نفر دیگر نیز به علت غیر مرتبط با خشونت جان خود را از دست دادند. پس از آنکه مقامات انتظامی آشوبگران را از ساختمان کنگره خارج کردند، نمایندگان کنگره پیروزی جو بایدن دموکرات در انتخابات ریاست جمهوری را تأیید کردند. مجلس نمایندگان ترامپ را به اتهام تحریک شورش استیضاح کرد، اما سنا ترامپ را تبرئه کرد.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала