چگونه می توان وزن خود را کنترل کنید

© Depositphotos.com / Puhhhaچگونه می توان وزن خود را کنترل کنید
چگونه می توان وزن خود را کنترل کنید  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 17.03.2021
اشتراک
مثبت اندیشی درباره بدن منطقی به نظر می رسد، اما باید به خاطر سلامتی نیز وزن خود را کنترل کرد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از مدیکال رو، طبق تئوریهای سنتی، کمر یک زن سالم نباید بیش از 88 سانتی متر باشد و برای یک مرد این رقم در 94 سانتی متر باید باشد.

چه محصولاتی برای لاغری ایده‌آل هستند؟ - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.03.2021
چه محصولاتی برای لاغری ایده‌آل هستند؟

مهمترین چیز این است که مقدار مناسب کالری بدن خود بخورید و غذاهای "ناسالم" را کاملاً محدود کنید. غذاهایی که باید محدود شوند شامل شکر، مواد اماده، شیرینی جات، آب میوه های بسته بندی شده، فست فود، تنقلات و غذاهای سرخ کردنی هستند. رژیم غذایی خود را با سبزیجات، گیاهان، دانه ها و مغزها، غلات کامل، ماهی، گوشت و غذاهای دریایی پر کنید.

همچنین نوشیدن مقدار زیادی آب و دمنوش های گیاهی مفید است که به پاکسازی بدن، رطوبت رسانی و پر شدن حجم بدن با آنتی اکسیدان کمک می کند.

یکی دیگر از عوامل شناخته شده در اضافه وزن، سبک زندگی بی تحرک است. اگر فعالیت بدنی روزانه در بدن وجود نداشته باشد، حتی با سخت ترین رژیم غذایی نیز نمی توان از مشکلات سلامتی جلوگیری کرد. کاملاً هر نوع فعالیتی مناسب است: پیاده روی از 8000 قدم ، تمرینات صبح، ورزش های قدرتی سبک، یوگا یا پیلاتس، بازی های خارج از منزل بسیار مفید است. اما نشستن روی میز، روی نیمکت منجر به افزایش وزن و بیماری های مختلف خواهد شد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала