تنبیه یا تشویق سرباز وظیفه شناس، مسئله این است + عکس، ویدئو

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / سرباز ایران
سرباز ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.03.2021
اشتراک
سرباز عابد اکبری به خشکشویی پلیس منتقل شد!

به گزارش اسپوتنیک، یک منبع آگاه عنوان کرده است که عابد اکبری، سرباز وظیفه که به خاطر اجرای قانون از طرف یک نماینده مجلس سیلی خورده بود، به قسمت خشکشویی پلیس منتقل شده است.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от آخرین خبر (@akharinkhabar)

گفته شده است که سرباز اکبری از یگان عملیات پلیس راهنمایی و رانندگی، جایی که مسئولیت کنترل رفت و آمد روی خطوط ویژه را به ‌عهده دارد، جدا شده و به خشکشویی راهور در قرارگاه این سازمان منتقل شده است.
ماه گذشته درگیر شدن وی با عنابستانی، نماینده مجلس که قصد ورود به خط ویژه را داشت، خبرساز شده بود.
گفته شده است که حدود یک ماه از ماجرای علی اصغر عنابستانی گذشته ولی هنوز خبری از سرنوشت پرونده منتشر نشده و هیات نظارت بر رفتار نمایندگان هم اقدام خاصی در ارتباط با اقدام آشکار این نماینده انجام نداده است.
برای بسیاری از کاربران شبکه های اجتماعی این سئوال مطرح شده است که منتقل شدن این سرباز به خشکشویی نوعی تنبیه است یا تشویق؟
Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от «اصـلاحـات پـرس» (@eslahaat_press)

گروهی از کاربران بر این عقیده هستند که این کار نوعی تنبیه برای این سرباز به حساب می آید چرا که به جای پایین تری منتقل شده است اما در مقابل گروهی از کاربران عنوان کردند که این حرکت به این علت که کار او کمتر شده است، نوعی تشویق می باشد. عده ای از کاربران نیز اینطور تحلیل می کنند که اینکار به ذات تنبیه است اما در عمل تشویق می باشد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала