آماده باش نیروهای پلیس تا پایان ایام نوروز

© Photo / IRNAفرمانده ناجا : ارسال فیلم و عکس به رسانه های مخالف خارج از ایران جرم است
فرمانده ناجا : ارسال فیلم و عکس به رسانه های مخالف خارج از ایران جرم است - اسپوتنیک ایران  , 1920, 16.03.2021
اشتراک
فرمانده نیروی انتظامی از آماده باش نیروهای پلیس از ۱۵ اسفند تا پایان تعطیلات نوروزی اطلاع داد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا سردار حسین اشتری در این خصوص گفت: با توجه به آغاز به کار قرارگاه نوروزی پلیس، سبزپوشان ناجا به صورت حداکثری در آماده باش خواهند بود تا به صورت دائم و شبانه روزی به  مردم خدمات ارائه دهند.

وی افزود: همکارانم در اقصی نقاط کشور در راستای خدمات دهی به مردم و انجام وظایف ذاتی و قانونی خود و البته اجرای مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا حضور فعال دارند و بیش از ۶۶ هزار نفر از همکارانم در پلیس راهور ناجا، پلیس راه و سایر دستگاه های خدمات رسان به ایفای ماموریت نوروزی می پردازند.

شهرهای ممنوعه برای سفرهای نوروزی 1400 اعلام شدند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.03.2021
شهرهای ممنوعه برای سفرهای نوروزی 1400 اعلام شدند

اشتری در ادامه خاطر نشان کرد: همچنان در اجرای محدودیت ترددها تابع مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم و برمبنای رنگ بندی صورت گرفته در شهرها و استان ها اعمال قانون خواهیم کرد.

فرمانده نیروی انتظامی گفت: همچنان شناسایی ، دستگیری و برخورد با محتکران نیازها و اقلام اساسی مردم در دستور کار پلیس است.

وی در پاسخ به سوالی درباره چگونگی اعمال قانون درباره منع ترددها گفت: همواره تابع مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم و در اعمال محدودیت های ترددی نیز به سیاستگذاری این ستاد توجه می کنیم و بر مبنای رنگ بندی اعلامی  درباره شهرها و نوع محدودیت، انجام وظیفه خواهیم کرد.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала