مذاکرات با شماری از شرکتها برای افزایش تولید واکسن اسپوتنیک وی در اتحادیه اروپا

© Sputnik / Magda Gibelli /  مراجعه به بانک تصاویر مذاکرات با شماری از شرکتها برای افزایش تولید واکسن اسپوتنیک وی در اتحادیه اروپا
مذاکرات با شماری از شرکتها برای افزایش تولید واکسن اسپوتنیک وی در اتحادیه اروپا - اسپوتنیک ایران  , 1920, 15.03.2021
اشتراک
بنیاد سرمایه‌گذاری مستقیم روسیه در حال مذاکره با تعدادی از شرکت ها برای افزایش تولید اسپوتنیک وی در اتحادیه اروپا است.

به گزارش اسپوتنیک، نماینده بنیاد سرمایه گذاری مستقیم روسیه به خبرنگاران گفت، بنیاد در حال مذاکره با تعدادی از تولیدکنندگان برای افزایش تولید اسپوتنیک وی در اتحادیه اروپا است و آماده آغاز تحویل به آن دسته از کشورهای اتحادیه اروپا است که واکسن را به طور مستقل ثبت می کنند.

وی گفت: " از همان ابتدای مبارزه با بیماری همه گیر، بنیاد سرمایه‌گذاری مستقیم روسیه متعهد به همکاری فعال با همه شرکا، از جمله از اروپا بود و برای چنین مذاکراتی آزاد است. بنیاد قبلاً با شرکت هایی از ایتالیا، اسپانیا، فرانسه و آلمان برای تولید اسپوتنیک وی توافق کرده است. در حال حاضر، مذاکرات با تعدادی از تولید کنندگان برای افزایش تولید در اتحادیه اروپا در حال انجام است. "

به گفته وی، این امر امکان آغاز تحویل فعال اسپوتنیک وی به بازار واحد اروپا را پس از دریافت تأیید آژانس دارویی اروپا فراهم می کند.

وی افزود: "همچنین، بنیاد سرمایه گذاری مستقیم روسیه و شرکای آن آماده شروع تحویل به کشورهای اتحادیه اروپا خواهند بود که  اسپوتنیک وی را به طور مستقل ثبت می کنند."

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала