فروش پوست مرغ به عنوان جایگزین مرغ برای اقشار کم درآمد +عکس، ویدئو

© Sputnik / Evgeny Biyatov /  مراجعه به بانک تصاویر اعلام حداکثر قیمت مجاز مرغ در تهران
اعلام حداکثر قیمت مجاز مرغ در تهران  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.03.2021
اشتراک
در برخی نقاط تهران و شهرهای بزرگ ایران مردم به ناچار به خرید پوست مرغ روی آورده‌اند و این اتفاق به موضوع بحث‌برانگیز در فضای مجازی تبدیل شده است.

به گزارش اسپوتنیک، گزارشات میدانی و صحبت‌های کاربران در فضای مجازی حاکی از خرید و فروش میوه‌های پلاسیده و پوست مرغ، در تهران و نقاط پایین شهر و فقیرنشین در برخی شهرهای ایران است و این در حالی است که دولت ایران از موجودی بالای ذخایر کالای کشور سخن می‌گوید.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от @shirin.banoo3705

این موضوع با واکنش‌های تند کاربران در صفحات اجتماعی همراه شده است و کاربران دلیل این اتفاق ناراحت‌کننده را عملکرد بسیار ضعیف دولت عنوان می‌کنند. کاربران معتقدند در حالیکه در چند سال گذشته قیمت هر کیلو مرغ ۶ هزار تومان بود اکنون مردم مرغ را بسیار گران می‌خرند و آنهایی که توانایی مالی ندارند به ناچار به خرید پوست مرغ با هر کیلو ۶ هزار تومان روی آورده‌اند.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от سید امیر هاشمی نژاد (@seyedamir139)

غالب کاربران دلیل گرانی‌ها را سوء‌مدیریت، احتکار و کمبود کالاها عنوان می‌کنند و معتقدند مسئولین همچون مردم زندگی نمی‌کنند که وضعیت آنها برایشان قابل درک باشد و مردم ایران به گونه‌ای زندگی می‌کنند که گویا رها شده‌اند. کاربران خشمگین از مشکلات خود در آستانه سال نو با وجود گرانی‌ها و کسادی‌های اخیر ناشی از کرونا و بی‌تفاوتی مسئولان سخن می‌گویند.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от Urmiye Club | اروميه كلوب (@urmiyeclub)

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала