دریادار خانزادی: کشور به موشک‌ های هوشمند مجهز است

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران
دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.03.2021
اشتراک
امیر دریادار حسین خانزادی گفت: نیروی دریایی ارتش با تلاش بی وقفه کارکنان توانسته به کلکسیونی از تجهیزات از جمله انواع موشک های هوشمند مجهز شود.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایسنا، امیر دریادار حسین خانزادی فرمانده نیروی دریایی ارتش ایران، در بازدید از نمایشگاه دستاورد های دانشجویان دانشگاه علوم دریایی امام خمینی نوشهر، گفت: با تلاش بی وقفه کارکنان توانسته‌ ایم نیروی دریایی را به کلکسیونی از تجهیزات از جمله انواع موشک های هوشمند مجهز کنیم.

 حسین خانزادی ، فرمانده نیروی دریایی ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.03.2021
پیوستن اولین هاورکرافت بومی به ناوگان نیروی دریایی ارتش ایران

دریادار خانزادی، از دانشگاه علوم دریایی امام خمینی نوشهر و نمایشگاه دستاورد های دانشجویان این دانشگاه بازدید کرد.

وی بیان کرد: با همت و تلاش کارکنان نیروی دریایی ارتش توانسته ایم به دستاورد های پیشرفته ای دست پیدا کنیم و اقدامات مهمی انجام دهیم.

فرمانده نیروی دریایی ارتش ایران، خاطر نشان کرد: نیروی دریایی ارتش با تلاش بی وقفه کارکنان توانسته به کلکسیونی از تجهیزات از جمله انواع موشک های هوشمند مجهز شود؛ با این وجود هنوز در آغاز راه هستیم و با تلاش مضاعف می توانیم به جایگاه ممتاز و مناسب ایران اسلامی در جوامع بین المللی دست پیدا کنیم.

دریادار خانزادی اظهار کرد: ایران در مرکز راهبردی انرژی جهان قرار گرفته و تنها کشوری است که بیشترین مزیت ترانزیتی و سواحلی عظیم و طولانی منطقه را در اختیار دارد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала