کارزار اطلاعاتی آمریکا علیه واکسن "اسپوتنیک وی"

© Sputnik / Vladimir Trefilov /  مراجعه به بانک تصاویر کارزار اطلاعاتی آمریکا علیه واکسن "اسپوتنیک وی"
کارزار اطلاعاتی آمریکا علیه واکسن اسپوتنیک وی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.03.2021
اشتراک
یک منبع بلندپایه کرملین فاش کرد که آمریکا در حال برنامه ریزی یک کارزار اطلاعاتی علیه واکسن "اسپوتنیک وی" است.

به گزارش اسپوتنیک، یک منبع بلندپایه کرملین با داده‌های سازمان‌های اطلاعاتی روسیه اعلام داشت که ایالات متحده و متحدانش در حال برنامه ریزی یک کارزار گسترده اطلاعاتی علیه واکسن "اسپوتنیک وی" هستند.

 50 مين کشور تاييد کننده  واکسن اسپوتنیک وی ساخت روسیه - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.03.2021
50 مين کشور تاييد کننده واکسن اسپوتنیک وی ساخت روسیه

به گفته وی، واشنگتن قصد دارد "از طریق سازمان‌های غیر دولتی تحت کنترل" - نمایندگی ایالات متحده آمریکا برای توسعه بین‌المللی، بنیاد سوروس، بنیاد تامسون رویترز - و ساختارهای رسانه‌ای - بی بی سی، رویترز، اینترنیوز نسبت به "تحولات علمی روسیه در زمینه مقابله با شیوع ویروس کرونا" رویکرد مغرضانه داشته باشد.

این منبع بلندپایه کرملین بیان داشت: ایالات متحده و متحدانش قصد دارند "مطالب افشاگرانه" درباره بی لیاقتی متخصصان روس در زمینه واکسیناسیون و ایمونولوژی منتشر کنند.

کرملین افزود: سازمان دهندگان حملات اطلاعاتی قصد دارند از تزهای تبلیغ شده در مورد بی اثر بودن و خطر واکسن، با به راه انداختن صحنه‌سازی درباره مرگ دسته جمعی افراد در نتیجه استفاده از واکسن، پشتیبانی کنند.

این منبع گفت: طبق داده های سرویس های اطلاعاتی ما، در جریان افزایش تقاضا برای واکسن روسی "اسپوتنیک وی" در سراسر جهان، از جمله در کشورهای اروپایی، ایالات متحده و هم پیمانانش در حال برنامه ریزی برای به راه انداختن کارزار اطلاعاتی گسترده با هدف ایجاد رویکرد مغرضانه نسبت به تحولات علمی روسیه در زمینه مقابله با شیوع کرونا، هستند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала