واکنش سفیر سوریه در روسیه به شایعه انتقال بشار اسد به مسکو

© Sputnik / Michael Klimentyev /  مراجعه به بانک تصاویر واکنش سفیر سوریه در روسیه به شایعه انتقال بشار اسد به مسکو
واکنش سفیر سوریه در روسیه به شایعه انتقال بشار اسد به مسکو - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.03.2021
اشتراک
سفیر سوریه در مسکو، در مورد اخبار گزارش شده توسط رسانه ها در مورد انتقال رئیس جمهور سوریه، که به ویروس کرونا مبتلا شده و برای درمان به مسکو آمده اظهار نظر کرد.

به گزارش اسپوتنیک، ریاض حداد سفیر سوریه در روسیه نسبت به خبر برخی رسانه‌ ها مبنی بر انتقال بشار اسد رئیس جمهور سوریه به مسکو برای درمان واکنش نشان داد.

اسد و همسرش - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.03.2021
ابتلای بشار اسد و همسرش به کرونا

حداد تاکید کرد: تمام خبرهایی که برخی رسانه ها اخیرا منتشر کرده اند مبنی بر اینکه رئیس جمهور بشار اسد برای درمان به مسکو منتقل شده است، صحت ندارد. این گفته کاملاً نادرست است، آقای بشار اسد در سوریه است و این درست نیست.

طی روزهای اخیر خبر ابتلای بشار اسد و همسرش به ویروس کرونا در صدر خبرهای مربوط به سوریه قرار گرفته بود و البته به بهانه جدید دشمنان ملت سوریه برای شایعه سازی و بهره برداری رسانه ‌ای تبدیل شد.

در بیانیه ریاست جمهوری سوریه آمده است: بشار اسد و همسرش از نظر سلامتی و از وضعیت پایداری برخوردارند و آنها در دوره قرنطینه در منزل خود كه دو یا سه هفته به طول خواهد انجامید به كار خود ادامه خواهند داد.

در این بیانیه خواسته های بشار اسد و همسرش برای ایمنی و سلامتی برای همه سوری ها و همه مردم جهان از این ویروس بیان شده است و از همه سوری ها خواسته است تا حد ممکن اقدامات احتیاطی و پیشگیری را دنبال کنند و همچنین از همه پزشکانی که در خطوط اول برای مقابله با ویروس و کمک به مبتلایان کار می کنند تشکر کرد.

پیشتر دبیرخانه ریاست جمهوری سوریه اعلام کرده بود، تست کرونای بشار اسد و همسرش مثبت می باشد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала