جزئیات خرید بالگردهای شرکت راشا هلیکوپتر روسیه توسط ایران

© Photo / IRCSجزئیات خرید بالگردهای شرکت راشا هلیکوپتر روسیه توسط ایران
جزئیات خرید بالگردهای شرکت راشا هلیکوپتر روسیه توسط ایران  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.03.2021
اشتراک
رئیس هلال احمر ایران کریم همتی در مراسم امضای قرارداد خرید بالگرد بین هلال احمر و شرکت راشا هلی کوپتر روسیه: ما برای خدمت به مردم مخصوصا آسیب‌دیدگان در مناطق صعب العبور از ناوگان بالگردها استفاده می‌کنیم.

به گزارش اسپوتنیک، دکتر کریم همتی رئیس جمعیت هلال احمر ایران اعلام نمود که که در حال حاضر بعد از ناوگان‌های نظامی، هلال‌احمر با داشتن ۲۴ بالگرد بزرگ‌ترین ناوگان را در اختیار دارد. امضای قرارداد خرید بالگرد بین جمعیت هلال احمر و شرکت راشا هلی کوپتر روسیه این مراسم، پنجشنبه ساعت ۹ صبح به شکل زنده در صفحه اینستاگرام سازمان هلال احمر ایران پخش می شد.

رئیس جمعیت هلال احمر ایران در این دیدار اضافه کرد: جمعیت هلال‌احمر به جهت خدمت بهتر به مردم با شفافیت و همچنین همکاری و مشورت با نهادهای نظارتی اقدام به عقد قرارداد با شرکت راشا هلی‌کوپتر روسیه کرد، البته تجارب قبلی و کارکرد خوب بالگردهای روسی ما را بر آن داشت تا این قرارداد را منعقد کنیم
کاظم جلالی، سفیر ایران در روسیه اعلام نمود که جمعیت هلال‌احمر با امضای قرارداد خرید بالگرد از شرکت روسیه‌ای سوتفاهم‌هایی که برای شرکت روسی پیش‌تر به جهت تاخیر در خرید آمده بود را کاملا برطرف کرد؛ این مهم با همتِ دکتر همتی، رئیس جمعیت هلال‌احمر فراهم شد.

مدیرعامل شرکت راشا هلی‌کوپتر نیر در این دیدار خاطر نشان کرد:از اینکه به ایران آمدم خوشحال هستم و از جمعیت هلال‌احمر و دکتر همتی تشکر می‌کنم که شرکت راشا هلی‌کوپتر را انتخاب کردند و می‌دانم که بار سنگینی در کشور ایران به دوش دارید.

وی ادامه داد: وظیفه ای که جمعیت هلال‌احمر در ایران انجام می‌دهد، در روسیه توسط دو وزارت خانه موقعیت‌های اضطراری و وزارت بهداشت روسیه انجام می‌دهند

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала