وکیل همسرسابق خواننده لس‌آنجلسی از فرزند رهاشده او می گوید +ویدئو

© Fotolia / Momijinohaرانندگی پسربچه چینی با ماشین اسباب بازی در خیابان شلوغ ( فیلم)
رانندگی پسربچه چینی با ماشین اسباب بازی در خیابان شلوغ ( فیلم)  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 11.03.2021
اشتراک
مصاحبه با دوست و وکیل همسر سابق ساسی مانکن!

به گزارش اسپوتنیک، اخیرا با انتشار موزیک ویدئوی جدید ساسان یافته معروف به ساسی مانکن، شاهین صمدپور به مصاحبه با مریم عباسی، وکیل و دوست صمیمی سایه همسر سابق ساسی مانکن پرداخته است.
گفته شده است که ساسی مانکن صاحب پسری است که او را رها کرده و او را نمی پذیرد و همین امر موجب حواشی زیادی برای او شده است.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от سایت خبری تحلیلی شایانیوز (@shaya.news)

طبق گفته مریم عباسی، ماجرا از این قرار است که ساسان یافته، برای اقامت در آمریکا با خانمی به نام سایه آشنا می‌شود و برای آن‌که پناهندگی محکم‌تری بگیرد سایه ۲۰ ساله، دانشجوی دندان پزشکی را که ساکن شمال لندن بوده است، به همسری بر می‌گزیند و عقد اسلامی در مرکز اسلامی لندن بسته می‌شود.

سایه همسر ساسی پس از مدتی باردار می شود اما وی تمایلی به نگاه داشتن بچه نداشته اما ساسی به دلیل درخواست برای اقامت خودش اصرار به نگاه داشتن بچه‌اش داشته است. درست در این زمان است که ماجرای دوستی دنیا جهانبخت در رسانه‌ها قرار می‌گیرد و خبری می‌شود.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от Shenx Tv | شنکس تی وی (@shenx.tv)

در این زمان بحث انداختن و سقط کردن بچه مطرح می شود که طبق قوانین انگلستان این کار شدنی نبوده است در آن مرحله و در ژوئن ۲۰۱۶ فرزند او به دنیا می‌آید.

پس از این که اقامت آمریکا برای آقای خواننده فراهم می‌شود، او همسر و فرزندش را که مایل به نگهداری آن نبوده رها می‌کند.
ظاهرا ساسان یافته می‌خواسته بچه سقط شود اما بعلت رشد کردن جنین این اتفاق نیفتاده و حالا فرزند خواننده لس آنجلسی با نام برسام یکی از سوژه‌ها در فضای مجازی شده است.

گفته می‌شود سایه همسر سابق ساسی مانکن خود را به یکی از کنسرت‌های او رسانده و تلاش کرده برسام را به پدرش نشان دهد که با این موضوع مخالفت شده است و ساسان یافته علاقه‌ای به دیدار فرزندش نداشته است.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от 🔥HOTNEWS | هات نیوز🔥 (@hotnews.official)

بسیاری از منتقدان این خواننده لس آنجلسی با خواندن این مطلب معتقدند که این حقایق در مورد زندگی ساسی مانکن باید پخش شود تا همه طرفداران او متوجه شوند که طرفدار چه کسی هستند.
بسیاری از کاربران معتقدند که برسام بسیار شبیه پدرش می باشد و خوشحالند که از آن پدر و موزیک‌های او دور است.
گروهی از کاربران معتقدند که برای قضاوت باید صحبت دو طرف را شنید و نمی توان در مورد زندگی خصوصی کسی به قطع نظر داد.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от P L U S X TV (@plusxtv)

بعضی از کاربران نیز معتقدند که کسی که با فرزند خود اینگونه رفتار می کند، ارزشی برای سلامت روحی کودکان ونوجوانان قائل نخواهد شد.
نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала