رئیس جمهورهندوراس: قرارداد خرید اسپوتنیک وی امضا شد

© Photo / Russian Direct Investment Fund رئیس جمهورهندوراس: قرارداد خرید اسپوتنیک وی امضا شد
 رئیس جمهورهندوراس: قرارداد  خرید اسپوتنیک وی امضا شد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 10.03.2021
اشتراک
خوان اورلاندو هرناندز، رئیس جمهور هندوراس اعلام کرد که قراردادی برای تأمین واکسن روسی علیه ویروس کرونا با کشور روسیه امضا کرده است.

به گزارش اسپوتنیک، خوان اورلاندو هرناندز، رئیس جمهور هندوراس اعلام کرد که قراردادی برای تأمین واکسن روسی علیه کرونا با کشور روسیه امضا کرده است.

واکسن اسپوتنیک وی در چهار کشور اروپایی تولید می شود - اسپوتنیک ایران  , 1920, 09.03.2021
واکسن اسپوتنیک وی در چهار کشور اروپایی تولید می شود

این سیاستمدار در صفحه توئیتر خود نوشت: "جلسه ما با مدیرعامل صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه به پایان رسیده است و او قراردادی را برای ما ارسال کرده است، این قرارداد امضا شده است."

هندوراس در 25 فوریه واکسن کرونا ویروس ساخت روسیه با نام اسپوتنیک را با روشی سریع ثبت کرد. اکنون این ویروس در بیش از 40 کشور با بیش از 1.2 میلیارد نفر جمعیت تصویب شده است. اسپوتنیک از نظر تعداد مصوبات دریافتی از سوی نهادهای نظارتی دولت در رده دوم جهان قرار دارد.

گفتنی است، اسپوتنیک در برخی کشورهای اروپایی نیز محبوب شناخته شده است. در تاریخ 9 مارس اعلام شد که "اسپوتنیک وی" از ژوئیه 2021 شروع به تولید در شمال ایتالیا می شود. صندوف سرمایه گزاری مستقیم روسیه گفت که اتاق بازرگانی ایتالیا و روسیه قبلاً توافق نامه مربوطه را امضا كرده است. طبق برنامه ریزی های انجام شده، تا پایان سال جاری تولید 10 میلیون دوز نهایی دارو امکان پذیر است. رئیس صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه کیریل دیمیتریف در تلویزیون روسیه گفت که واکسن اسپوتنیک وی در چهار کشور اروپایی می تواند تولید شود. صندوق سرمایه گذاری روسیه، شرکت "ADIENNE Pharma" و "Biotech" روز دوشنبه ۸ مارس، توافق ‌نامه تولید واکسن "اسپوتنیک وی"، در ایتالیا را امضا کردند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала