ساخت موشک دام برای هواپیماهای بدون سرنشین توسط روسیه

© Photo / Instagram/Fighter_bomber_ ساخت موشک دام برای هواپیماهای بدون سرنشین توسط روسیه
 ساخت موشک دام برای هواپیماهای بدون سرنشین توسط روسیه  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 10.03.2021
اشتراک
روسیه موشک دام جدید با قابلیت اتصال به پهپادها را ساخته است. این موشک دام جدید، شامل یك موشك هدف دار با یك واحد هدایت است كه توری دارد که در گوشه های آن وزنه هایی متصل می شود

به گزارش اسپوتنیک، بر اساس اسناد ثبت اختراع دانشمندان از مرکز هسته ای فدرال روسیه - موسسه تحقیقات علمی فیزیکی رفیاتس در روسیه، اعلام نمود که بر اساس اختراعات جدید، این موشک دام جدید، شامل یك موشك هدف دار با یك واحد هدایت است كه توری دارد که در گوشه های آن وزنه هایی متصل می شود. این وزنه ها به کشش تور هنگام پرواز کمک می کند و امکان اتصال به هواپیمای بدون سرنشین فراهم می کند.

آزمایشات رهگیری موشک های میان برد در آمریکا  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.02.2021
رونمایی از روش آمریکا برای انهدام موشک های کروز روسیه

سازندگان این پروژه معتقدند که پروژه های مشابه برای شکار هواپیماهای بدون سرنشین موجود در روسیه در برابر پهپادهای پر سرعت مانور کافی را ندارند. آنها خاطر نشان می كنند كه موشك تقویت كننده ساخته شده توسط آنها می توانند با افزایش سرعت اولیه به تور دام متصل شوند و از پس این كار برآیند و به پهپادها متصل شوند.

پیشتر گزارش شد که پهپاد سنگین تهاجمی روسی به نام «آخوتنیک B – شکارچی» نخستین بمب خود را در اولین پرواز آزمایشی پرتاب کرد.

ساخت پهپاد تهاجمی آخوتنیک B  توسط طراحان و مهندسان روسی، به سرعت جریان دارد و از برنامه زمانی تنظیم شده برای تکمیل آن جلوتر افتاده است و حتی موضوع تکمیل پیش از موعد این طرح مهم نظامی مطرح است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала