روحانی: 3 سال جنگ اقتصادی را پشت سر گذاشتیم

© AFP 2023 / HO/Iranian Presidency روحانی: 3 سال جنگ اقتصادی را پشت سر گذاشتیم
 روحانی: 3 سال جنگ اقتصادی را پشت سر گذاشتیم  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 10.03.2021
اشتراک
حسن روحانی رئیس جمهور ایران، امروز چهارشنبه، اظهار داشت که ملت ایران راه سختی را پشت سر گذرانده و ما موفق شدیم و حتماً سپیده نزدیک است.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از ایرنا، حسن روحانی رئیس جمهور ایران در هیات دولت گفت:"ملت ایران در برابر یک ابرقدرت سه سال ایستادگی کرده و امروز حاکمان جدید می گویند راه چهار ساله قبل اشتباه بوده است؛ ملت ایران به بزرگترین موفقیت و برتری تاریخی دست یافته است."

حسن روحانی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 09.03.2021
روحانی: تغییر در قوانین عادی و دائمی بودجه قانونی نیست

وی اظهار کرد: امروز یک روز تاریخی برای کشور ماست و روزی است که سه سال جنگ اقتصادی را پشت سر گذاشتیم. امروز اگر متحد و یک زبان باشیم و یکصدا و در کنار هم باشیم، می‌توانیم پیروزی را به زودی لمس کنیم و پیروزی دور نیست.

رییس جمهوری ایران اظهار کرد: پیروزی دور نیست و نزدیک است. طراحان شکست ایران و شکست نظام و کسانی که می خواستند ملت بزرگ ایران را به زانو درآورند امروز به صراحت به شکست خود اعتراف می‌کنند و می گویند آن راه به نتیجه معکوس رسیده است،  این را به صراحت بیان می کند این یعنی پیروزی ملت ایران.

وی اضافه کرد: امروز حاکمان جدید منتخبان از طرف مردم می‌گویند راه ۴ سال قبل غلط و اشتباه بوده بنابراین ملت ایران به بزرگترین موفقیت و برتری تاریخی دست یافته است. ما موفق شدیم و روزهای سخت را پشت سر گذاشتیم حتماً سپیده نزدیک است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала