وایرال شدن ویدئوها و هنر آشپزی کودک ۳ ساله +ویدئو

© Sputnik / Evgeniy Odinokov  /  مراجعه به بانک تصاویر Гастрономический фестиваль "Фуд шоу"
Гастрономический фестиваль Фуд шоу - اسپوتنیک ایران  , 1920, 09.03.2021
اشتراک
آشپزی کودکی ۳ ساله مورد توجه کاربران در فضای مجازی قرار گرفته است.

به گزارش اسپوتنیک، ویدئوهای پربازدید از پسربچه ۳ ساله در فضای مجازی منتشر می‌شود که بسیار مورد توجه کاربران قرار گرفته است. این پسربچه، ایلیریان کامارج نام دارد و اهل گرین نک نیویورک است که در تیک تاک فعالیت می‌کند و هنر آشپزی خود را در این برنامه با وجود ۳.۲ میلیون فالوئر به نمایش می‌گذارد.

ایلیریان کامارج از زمانی که کمتر از یک سال سن داشته با مادرش، دورنتینا آشپزی می‌کرده و مادرش ویدئوهای او را آپلود می‌کند. ایلیریان خلاق، جذاب و دوست‌داشتنی اسپاگتی، کوفته، پیتزا، پای کدو تنبل، استیک و سیب زمینی، همبرگر، کیک، کلوچه و ..‌ . را درست کرده و ویدئوهایش به اشتراک گذاشته شده است.

کاربران بسیاری از تماشای ویدئوهای او به وجد می‌آیند و ضمن تحسین او، عنوان می‌کنند او در آینده آشپز موفق و سرشناسی خواهد شد. برخی از کاربران عنوان می‌کنند کودکان زیادی را دیده‌اند که از آشپزی کردن لذت می‌برند اما همه آنها آشپز نشده‌اند و تنها به آشپزی علاقمند هستند.

کاربرانی نیز در حالیکه عنوان می‌کنند تا به حال غذاهایی که این کودک ۳ ساله درست کرده است را نپخته‌اند، بر این باورند که او بسیار عالی آشپزی می‌کند هرچند این کار را به کمک مادرش انجام می‌دهد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала