واکسن اسپوتنیک وی در چهار کشور اروپایی تولید می شود

© Sputnik / Iliya Pitalev /  مراجعه به بانک تصاویر واکسن اسپوتنیک وی در چهار کشور اروپایی تولید می شود
واکسن اسپوتنیک وی در چهار کشور اروپایی تولید می شود - اسپوتنیک ایران  , 1920, 09.03.2021
اشتراک
تولید واکسن روسی اسپوتنیک وی در چهار کشور اروپایی علاوه بر ایتالیا، در آلمان، فرانسه و اسپانیا نیز در حال بررسی است.

به گزارش اسپوتنیک، رئیس صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه کیریل دیمیتریف در تلویزیون روسیه گفت که واکسن اسپوتنیک وی در چهار کشور اروپایی تولید می شود. دیمیتریف جزئیات بیشتری در این خصوص را منتشر ننمود.

امضای توافق تولید واکسن روسی «اسپوتنیک وی» در ایتالیا  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 08.03.2021
امضای توافق تولید واکسن روسی «اسپوتنیک وی» در ایتالیا

به گزارش رویترز ، وزارت اقتصاد فرانسه در آستانه 9 مارس گفت که در حال حاضر کشور ظرفیت کافی برای تولید "اسپوتنیک وی" ندارد.

در تاریخ 9 مارس اعلام شد که "اسپوتنیک وی" از ژوئیه 2021 شروع به تولید در شمال ایتالیا می شود. صندوف سرمایه گزاری مستقیم روسیه گفت که اتاق بازرگانی ایتالیا و روسیه قبلاً توافق نامه مربوطه را امضا كرده است. طبق برنامه ریزی های انجام شده، تا پایان سال جاری تولید 10 میلیون دوز نهایی دارو امکان پذیر است.

وینچنزو ترانی رئیس اتاق تجارت ایتالیا و روسیه اعلام کرد که واکسن ضد کرونا "اسپوتنیک وی"، در ایتالیا می تواند با تائیدیه سازمان دارویی اروپا تولید شود.

رئیس صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه کیریل دیمیتریف در تلویزیون روسیه گفت که واکسن اسپوتنیک وی در چهار کشور اروپایی می تواند تولید شود.

صندوق سرمایه گذاری روسیه، شرکت "ADIENNE Pharma" و "Biotech" روز دوشنبه ۸ مارس، توافق ‌نامه تولید واکسن "اسپوتنیک وی"، در ایتالیا را امضا کردند.

واکسن اسپوتنیک وی ساخت انستیتوی میکروبیولوژی و اپیدمیولوژی گامالیا نخستین واکسن ثبت‌ شده در جهان است. این واکسن در حال حاضر به طور گسترده در روسیه و ده ‌ها کشور دیگر استفاده می ‌شود. دومین واکسن روسی "اپی.‌واک.‌کرونا" نام دارد و ساخت مرکز تحقیقاتی وکتور است که استفاده گسترده از آن در آیندۀ نزدیک برنامه ‌ریزی شده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала