مقدونیه شمالی واکسن "اسپوتنیک وی" را ثبت کرد

© Sputnik / Iliya Pitalev /  مراجعه به بانک تصاویر مقدونیه شمالی واکسن "اسپوتنیک وی" را ثبت کرد
مقدونیه شمالی واکسن اسپوتنیک وی را ثبت کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.03.2021
اشتراک
صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه از ثبت سریع واکسن روسی کرونا به نام "اسپوتنیک وی" در مقدونیه خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک، صندوق سرمایه گذاری مستقیم روسیه در بیانیه ای اظهار کرد: تقاضا برای واکسن "اسپوتنیک وی" در اروپا و سراسر جهان در حال افزایش است، هزاران نفر در دنیا این واکسن روسی را به عنوان اصلی ترین راهکار برای محافظت در برابر ویروس کرونا در نظر می گیرند. ما شبکه گسترده ای از مشارکت های بین المللی برای واکسن ایجاد کرده ایم و پیوستن مقدونیه شمالی به آن باعث می شود که جان بسیاری از افراد در زمان همه گیری حفظ شود.

اسلواکی واکسن کرونای اسپوتنیک وی خریداری کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.03.2021
اسلواکی واکسن کرونای "اسپوتنیک وی" را خریداری کرد

این صندوق افزود: واکسن "اسپوتنیک وی" در 46 کشور با بیش از 1.2 میلیارد نفر جمعیت تایید شده است، همچنین "اسپوتنیک وی" از نظر تعداد موارد ثبت از سوی نهادهای نظارتی دولت در رتبه دوم جهان قرار دارد.

در حال حاضر، استفاده از واکسن "اسپوتنیک وی" در روسیه، بلاروس، آرژانتین، بولیوی، صربستان، الجزایر، فلسطین، ونزوئلا، پاراگوئه، ترکمنستان، مجارستان، امارات متحده عربی، ایران، جمهوری گینه، تونس، ارمنستان، مکزیک، نیکاراگوئه، جمهوری سرپسکا (بوسنی و هرزگوین)، لبنان، میانمار، پاکستان، مغولستان، بحرین، مونته نگرو، سنت وینسنت و گرنادین ها، قزاقستان، ازبکستان، گابن، سن مارینو، غنا، سوریه، قرقیزستان، گویان، مصر، هندوراس، گواتمالا، مولداوی، اسلواکی، آنگولا، جیبوتی، جمهوری کنگو، سریلانکا، لائوس و عراق تایید شده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала