حمله گسترده موشكى حوثى هاى یمن به عربستان + تصاویر

© Sputnikحمله گسترده موشكى حوثى هاى یمن به عربستان + تصاویر
حمله گسترده موشكى حوثى هاى یمن به عربستان + تصاویر - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.03.2021
اشتراک
هشت موشک بالستیک و بیش از 14 هواپیمای بدون سرنشین و هشت موشک بالستیکحوثی به عربستان سعودی حمله کردند.

به گزارش اسپوتنیک، فرماندهی نظامی حوثی ها در بیانیه ای گفت: شورشیان انصارالله (حوثی) در یمن با 14 هواپیمای بدون سرنشین و هشت موشک بالستیک به عربستان سعودی حمله گسترده ای انجام داده اند.

 یمن  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.03.2021
گزارش و تحلیل
افول جنگ یمن در حال رقم زدن است

وی با استناد به بیانیه نیروهای مسلح یمن نوشت: "نیروهای مسلح یمن با استفاده از 14 هواپیمای بدون سرنشین و هشت موشک بالستیک حمله گسترده ای را در به عربستان آغاز کردند."

از سوی دیگر سرتیپ یحیی سریع سخنگوی نیروهای مسلح یمن اعلام کرد کهدر جریان عملیات بازدارندگی 6 مناطقی در عمق اراضی عربستان با استفاده از 8 فروند موشک و 14 فروند پهپاد انتحاری حمله قرار گرفته است.

بر اساس این بیانیه، این حملات به تأسیسات شرکت نفت عربستان سعودی آرامکو و تأسیسات نظامی در منطقه شرق پادشاهی وارد شد.  همچنین براساس این گزارش، هفت هواپیمای بدون سرنشین به تاسیسات نظامی عربستان سعودی در جیزان حمله کردند.

پیش از این ائتلاف بین المللی به رهبری عربستان سعودی در واکنش به حمله انصارالله به مواضع حوثی ها در صنعا خبر داده بود. بعداً اطلاعاتی از ائتلاف به دست آمد كه آنها توانسته اند در طی 12 روز 12 فروند هواپیمای بدون سرنشین حوثی را كه هدف آنها قلمرو كاسا بود را سرنگون كنند.

 

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала