لندن: نازنین زاغری باید در اسرع وقت به انگلستان باز گردد

CC BY-SA 4.0 / MrZeroPage / Nazanin and Richard Ratcliffe (File) لندن: نازنین زاغری باید در اسرع وقت به انگلستان باز گردد
 لندن: نازنین زاغری باید در اسرع وقت به انگلستان باز گردد  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.03.2021
اشتراک
وزیر خارجه انگلیس دومینیک راب در توییتی از آزادی نازنین زاغری استقبال کرد.

به گزارش اسپوتنیک، دومینیک راب، وزیر خارجه انگلیس روز یکشنبه در توییتی نوشت: ما از باز شدن‌ پابند نازنین زاغری راتکلیف استقبال می‌کنیم اما رفتار مداوم ایران در قبال وی غیرقابل تحمل است. باید به وی اجازه داده شود که در اسرع وقت به انگلیس بازگردد تا بار دیگر به خانواده‌اش ملحق شود.

وکیل نازنین زاغری از پایان محکومیت و آزادی موکلش خبر داد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.03.2021
وکیل نازنین زاغری از پایان محکومیت و آزادی موکلش خبر داد

حجت کرمانی وکیل زاغری امروز با اشاره به آزادی این زندانی دوتابعیتی در این باره گفت: موکلم محکومیت قبلی که داشته امروز به پایان رسید و پابندش باز شد.

نازنین زاغری زاغری تبعه ایرانی ــ انگلیسی است که 15 فروردین سال 1395 توسط نیروهای سازمان اطلاعات سپاه کرمان در فرودگاه امام خمینی دستگیر و به کرمان منتقل شد.

سپاه ثارالله کرمان 26 خرداد سال 95 طی اطلاعیه‌ای از این دستگیری به عنوان "یکی از سرشبکه‌های اصلی وابسته به بیگانگان که مأموریت‌های مختلفی در راستای تحقق اهداف شوم دشمنان نظام" انجام داده بود، یاد کرد و در این باره توضیح داد: "وی با عضویت در شرکت‌ها و مؤسسات بیگانه در طراحی و اجرای پروژه‌های رسانه‌ای و سایبری با موضوع براندازی نرم نظام مقدس جمهوری اسلامی مشارکت داشته است. نامبرده یکی از سرشبکه‌های اصلی مؤسسات معاند بوده که تحت هدایت و حمایت سرویس‌های رسانه‌ای و جاسوسی دولت‌های بیگانه فعالیت‌های مجرمانه خود را طی سالیان گذشته انجام داده است."

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала