حواشی مرگ ناگهانی کودک ۳ ساله خوزستانی بر اثر کرونای انگلیسی +عکس

© Photo / Sai Li / Tsinghua University School of Life Sciencesدانشمندان : خطر کرونا کمتر و امکان درمان آن بیشتر شده است
دانشمندان : خطر کرونا کمتر و امکان درمان آن بیشتر شده است - اسپوتنیک ایران  , 1920, 07.03.2021
اشتراک
مشاور رسانه‌ای رئیس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از مرگ یک کودک سه ساله مبتلا به کرونای انگلیسی پس از سه ساعت ورود به بیمارستان خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک، به نقل از ایسنا، دکتر عرفان مردانی با انتشار عکس رادیولوژی یک کودک خوزستانی فوت‌ شده بر اثر کرونای انگلیسی، در صفحه شخصی خود در توئیتر نوشت: «عکس ریه کودک ۳ ساله خوزستانی که به علت تهاجم سنگین کرونای انگلیسی در کمتر از سه ساعت از ورودش به بیمارستان جان باخت.
گناه این طفل معصوم چه بود که باید قربانی سهل‌انگاری‌ها شود.
مراقب باشید و احساس خطر کنید، کرونا دیگر پیر و جوان نمی‌شناسد.»

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от صفحه رسمی شبکه خبری عصرجنوب (@asrejonoob.ir)

بسیاری از کاربران ضمن ابراز تاسف از جان باختن این کودک ۳ ساله‌، از خداوند برای خانواده او طلب صبر کردند. کاربران معتقدند باید به هشدارها توجه کرد، آنها را جدی گرفت و به پروتکل‌های بهداشتی پایبند بود. غالب کاربران عنوان می‌کنند اگر افراد ترس از کرونا را بپذیرند و مسائل بهداشتی را رعایت کنند کمتر سلامت خود و دیگران را به خطر می‌اندازند.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от هاسپیتال فرندز (@hospital_friends)

گروهی از کاربران عنوان می‌کنند سران دولت خود واکسن کرونا زده‌اند و به مردم بی‌توجه‌اند، این کاربران سرعت بسیار پایین واکسیناسیون و عدم ایمن سازی جان شهروندان را به خطر انداخته است.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от جزیره نیوز (@jazireehnews)

کاربرانی نیز به مراسمات عزاداری در خوزستان اشاره می‌کنند که در برخی موارد دیده شده بزرگترها کودکان را همراه خود برده‌اند، این کاربران عنوان می‌کنند همین رفتارهای نادرست و اشتباه سبب بروز چنین اتفاقات ناخوشایند می‌شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала