اعلام ساعت مجاز فعالیت واحدهای صنفی در تهران

© Photo / IRNAاعلام ساعت مجاز فعالیت واحدهای صنفی در تهران
اعلام ساعت مجاز فعالیت واحدهای صنفی در تهران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.03.2021
اشتراک
فرمانده انتظامی تهران با اشاره به اینکه ساعت کار صنوف تغییر نکرده هشدار داد با هرگونه فعالیت در خارج از ساعت مجاز برخورد خواهد شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از شهروند آنلاین، به گفته حسین رحیمی، فرمانده انتظامی تهران، ساعت کار صنوف تغییر نکرده و همان ساعتی که با توجه به شرایط کرونایی و محدودیت‌های آن اعلام شده بود، همچنان پابرجاست. به این ترتیب واحدهای صنفی تا ساعت 20 اجازه فعالیت دارند.

 فرمانده انتظامی تهران اعلام کرد: با هرگونه فعالیت صنوف در خارج از این ساعات برخورد خواهد شد.

وی از گزارش‌هایی خبر داد که از فعالیت برخی واحدهای صنفی تا ساعات پایانی شب می‌گویند. " کار پلیس در نظارت، اعمال قانون و تعطیلی نیز ساعت 21 آغاز شده و به صنوف متخلف تذکر و هشدار می‌دهیم که در صورت مشاهده با آنان برخورد خواهد شد." به گفته وی، اغلب صنوف همکاری خوبی با پلیس و اجرای مقررات و مصوبات ستادملی مقابله با کرونا دارند.

رحیمی خاطرنشان کرد: ما پیرو مصوبات ستاد ملی مقابله با کرونا هستیم و تاکنون چنین موضوعی به ما اعلام نشده است، بنابراین کماکان محدودیت‌ها به شکل قبل پابرجاست.

فرمانده انتظامی تهران به صنوف پیشنهاد داد که ساعات فعالیت خود را از صبح، کمی زودتر آغاز کنند تا شهروندان نیز بتوانند در تراکم جمعیت کمتر و زمان بیشتری برای خرید مراجعه کنند.

وی گفت: ترافیک پایتخت به‌ خصوص در روزهای اخیر افزایش پیدا کرده که بخشی از آن ناشی از خریدهای شب عید و تحرکات مردم برای آماده‌ شدن برای شب عید است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала