فروش قسطی گوشت قرمز با چک کارمندی در شهرهای ایران +عکس

© Fotolia / Bit24تصمیم جدید دولت ایران برای کاهش قیمت گوشت
تصمیم جدید دولت ایران برای کاهش قیمت گوشت - اسپوتنیک ایران  , 1920, 06.03.2021
اشتراک
قصابی برخی محله‌های تهران در آستانه سال نو به کارمندان گوشت قسطی می‌فروشند.

به گزارش اسپوتنیک، تصویری از یک آگهی فروش گوشت قرمز به صورت قسطی در یکی از محله‌های تهران در فضای مجازی منتشر می‌شود که واکنش‌ها و انتقاد فراوان کاربران را به همراه داشته است. این اتفاق به دنبال گران شدن گوشت قرمز و کمبود آن در آستانه شب عید رخ داده است، و اکنون فروش گوشت قسطی به برخی از مناطق تهران رسیده است و قصابی برخی محله‌های تهران به برخی کارمندان گوشت قسطی می‌فروشند.

علی اصغر ملکی، رئیس اتحادیه گوشت گوسفندی تهران در این‌باره گفت: «شب عید امسال کمبود گوشت داریم. مغازه‌دارها گوشت را ۱۳۰ هزار تومان می‌خرند که با اعمال سود متعارف این گوشت برای مصرف‌کنندگان ۱۴۰ تا ۱۵۰ هزار تومان تمام می‌شود. این روزها وضعیت بازار گوشت خاص است و مردم در آستانه شب عید با کمبود گوشت روبرو هستند. اما در برخی محله‌های تهران افراد خیر هستند که سرمایه دارند و گوشت را به مردم قسطی می‌فروشند.»

بسیاری از کاربران ضمن ابراز تاسف از چنین شرایطی در ایران و در قلب کشور، عنوان می‌کنند بسیاری هستند که به صورت قسطی یا قرضی گوشت، مرغ و مایحتاج خود را خریداری می‌کنند و برای امرارومعاش با مشکل روبرو هستند در حالی که مردم ایران شایسته چنین زندگی سختی نیستند.

بسیاری از کاربران، خشمگین هستند و عنوان می‌کنند به جای اینکه دولت هزینه‌های زندگی شهروندان ایرانی را کم کند و رفاه بیشتری در اختیارشان قرار دهد هر روز آنها را در صف خرید نگاه می دارد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала