وزارت بهداشت ایران: اجاره رحم در کشور به صورت کاملا قانونی انجام می‌شود

CC0 / Pixabay / وزارت بهداشت ایران: اجاره رحم در کشور به صورت کاملا قانونی انجام می‌شود
وزارت بهداشت ایران: اجاره رحم در کشور به صورت کاملا قانونی انجام می‌شود - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.03.2021
اشتراک
مدیر کل روابط عمومی وزارت بهداشت ایران اعلام کرد در شرایط فعلی اجاره رحم در کشور به صورت قانونی انجام می‌شود و هیچ گزارشی مبنی بر غیرقانونی و غیر بهداشتی بودن آن نداریم.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، کیانوش جهانپور مدیر کل روابط عمومی وزارت بهداشت، درباره موضوع اجاره رحم به صورت غیرقانونی در کشور اظهار کرده و گفت در شرایط کنونی اجاره رحم در کشور بر اساس قانون و مقررات تدوین شده است و به صورت کاملا قانونی انجام می‌شود.

طلبه ها در ایران  برای درمان ناباروری به زن و شوهرها  کمک می کنند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.01.2021
طلبه ها در ایران برای درمان ناباروری به زن و شوهرها کمک می کنند

او ادامه داد: تا به امروز گزارشی مبنی بر اجاره رحم به صورت غیرقانونی و غیر بهداشتی به وزارت بهداشت گزارش نشده است و معتقدم که با قوانین و مقرراتی که در این زمینه داریم هیچ دلیلی برای انجام کارهای غیر قانونی وجود ندارد.

مدیر کل روابط عمومی وزارت بهداشت با اشاره به اینکه رحم استیجاری‌ از نظر شرعی و قانونی و تحت شرایط خاص هیچ گونه مشکلی ندارد، گفت: مقررات شفاف و روشنی در این خصوص وضع و به سراسر کشور ابلاغ شده است.

جهانپور گفت: اگر در مواردی زوجین نیازمند استفاده از رحم اجاره‌ای باشند، می‌توانند این کار را بر اساس قوانین و به صورت کاملا علمی و اخلاقی انجام دهند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала