روسیه زره جدیدی برای ماشین های جنگی می سازد

© Sputnik / Alexander Vilf /  مراجعه به بانک تصاویر Бронетранспортер БТР-82А на репетиции военного парада на Красной площади, посвященного 73-й годовщине Победы в Великой Отечественной войне
Бронетранспортер БТР-82А на репетиции военного парада на Красной площади, посвященного 73-й годовщине Победы в Великой Отечественной войне - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.03.2021
اشتراک
زره جدید برای ماشین های جنگی كه باعث كاهش وزن و افزایش قابلیت عبور آنها از آب شده و ضمناً مشخصات استحکامی را حفظ می کند، در روسیه ساخته می شود.

به گزارش اسپوتنیک، الكساندر كراسوویتسكی، مدیركل شرکت"واینو پرومیشلنایا کومپانیا"(VPK) ،موسسه شركت كننده در كارهای مربوطه  ضمن اعلام این مطلب گفت:"VPK همراه با انستیتوی تحقیقات مرکزی متالورژی فلزات سیاه به نام باردین کارهای زیادی برای تدقیق نکات کلیدی برنامه طرح ریزی  و تولید فولادهای جدید برای ماشین های جنگی زرهی انجام داده است. ، آماده هستیم در ماه های آینده نمونه هایی از عناصر زرهی ساخته شده از مارک های جدید فولاد را تولید کرده و آزمایش آنها را در یکی از کارخانه جزو صنایع نظامی روسیه در شهر ویکسا (واقع در استان نیژنی نووگورود) آغاز کنیم."

ساخت سامانه هایی برای محافظت از خودروهای زرهی در برابر پهپادها در روسیه  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.11.2020
ساخت سامانه هایی برای محافظت از خودروهای زرهی در برابر پهپادها در روسیه

به گفته وی ، در حال حاضر پنج پروژه تحقیقاتی برای ساخت فولادهای زرهی و ترکیبی در حال انجام است که با حفظ سطح مورد نیاز ایمنی، وزن ماشین های جنگی زرهی را به میزان قابل توجهی کاهش می دهد. کراسوویتسکی خاطرنشان کرد که کاهش وزن برای تامین قابلیت عبور از آب در تجهیزات نظامی بسیار مهم است.

شرکت روسی "واینو پرومیشلنایا کومپانیا"(VPK)  در سال 2006 تاسیس شد. این شرکت در زمینه طراحی  ، تولید ، عرضه ، خدمات گارانتی و پس از ضمانتی و تبدیل و اوراق کردن ماشین های چرخدار زرهی  در درجه اول نفربرهای زرهی و خودروهای نظامی ویژه "تیگر("Tiger" به معنای ببر) فعالیت می کند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала