بچه های عجیب ایلان ماسک

© AP Photo / Patrick Pleulبچه های عجیب ایلان ماسک
بچه های عجیب ایلان ماسک  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.03.2021
اشتراک
در ویدئویی، پرستار بچه ها در مورد فرزندان ایلان ماسک و درخواست عجیب آنها با بینندگان صحبت نمود.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از گزارش منتشر شده در یونیلند، یک زن آمریکایی در TikTok درباره فرزندان میلیاردر ایلان ماسک صحبت کرد. وی زمانی که به عنوان پرستار بچه کار می کرد فرصتی برای مراقبت از آنها داشته است.

ایلان ماسک شهر جدیدی ایجاد می کند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.03.2021
ایلان ماسک شهر جدیدی ایجاد می کند

به گفته آی یاماتو ، یک بار فرزندان خانواده ای که وی با آنها کار می کرد توسط چند بچه دیگر: سه پسر (يک پسر و یک دوقلو) به نام های کای، ساکسون و دامیان (این زن بعدها فهمید که اینها پسران ایلان ماسک هستند) به خانه انها دعوت شده بودند.
بیشتر اوقات، بچه ها کارت بازی می کردند و در استخر سرگرم می شدند. یاماتو ادعا می کند که دوقلوها پسران بسیار مودب و خوش اخلاقی بودند. او کمی تعجب کرد که آنها از مغازه Whole Foods ، زنجیره ای از سوپرمارکت های گران قیمت که غذاهای سالم می فروشند ، غذا خواستند. این پرستار بچه این درخواست را عجیب می دانست، زیرا در سن بچه ها به ندرت به سلامتی اهمیت می دهند.
ایلان ماسک  بنیانگذار اسپیس ایکس و همسر سابق وی جاستین ویلسون 5 فرزند دارند: دوقلوهای 17 ساله گریفین و ژاویر، متولد 2004 و سه قلوها - کای ، ساکسون و دامیان - متولد 2006 هستند.
گفتنی است، ایلان ماسک زمان بچگی خود را در آفریقای جنوبی سپری کرد. ماسک ۱۰ ساله بود که پدر و مادر وی از یکدیگر جدا شدند و ایلان اکثر وقت ها را با پدرش در آفریقای جنوبی زندگی می کرد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала