سازمان بهداشت جهانی پایان همه‌گیری را تخمین زد

© AP Photo / Raphael Satterسازمان بهداشت جهانی پایان همه‌گیری را تخمین زد
سازمان بهداشت جهانی پایان همه‌گیری را تخمین زد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.03.2021
اشتراک
سازمان بهداشت جهانی بازه زمانی پایان همه‌گیری کووید – 19 را تخمین زد.

به گزارش اسپوتنیک، هانس کلوگه، رئیس شعبه اروپایی سازمان بهداشت جهانی گفت که 2021 همچنان "سال ویروس کرونا" خواهد بود، اما پایان ابتلا به همه گیری تا اوایل سال 2022 انتظار می رود.

وی گفت: "من تصور می کنم که 2021 هم سال دیگر کووید باشد. اما قابل پیش بینی و قابل کنترل تر خواهد بود. 2020 Terra incognita ، عدم اطمینان علمی و سیاسی بود. یک سال بعد ، ما چیزهای بیشتری می دانیم. ما ابزارها و برنامه های تشخیصی داریم، ما واکسن داریم. برای من و در کار من مهم است که از قبل برنامه ریزی کنم. بنابراین من تصور می کنم که ابتدای سال 2022 همه گیری تمام خواهد شد. این به معنای از بین رفتن ویروس نیست. با این حال امیدوارم که دیگر نیازی به مداخلات نخواهد بود. "

با این حال وی هشدار داد که "همبستگی اروپا" لازم است: "شما نمی توانید مناطق ثروتمند را واکسینه کنید و مناطق دیگر را واکسینه نکنید."

کلوگه همچنین خاطر نشان کرد که چگونگی رفع محدودیت ها توسط کشورها بسیار مهم است. وی تأكید كرد: "اگر همه چیز خیلی سریع اتفاق بیفتد ما به همان ابتدا برمی گردیم."

در 11 مارس سال 2020، سازمان بهداشت جهانی شیوع عفونت ویروس کرونا ویروس کرونا را به عنوان یک بیماری همه گیر اعلام کرد. در این شرایط، کشورهای جهان اقدامات قرنطینه ای را انجام داده و مرزهای خود را به روی خارجیان بستند و ارتباطات منظم هوایی، جاده ای و ریلی به حالت تعلیق درآمد. با در نظر گرفتن بهبود اوضاع اپیدمیولوژیک، این مراحل به صورت مرحله ای از سر گرفته می شود.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала