انتظار آغاز واکسیناسیون اسپوتنیک وی در اسلواکی

© Sputnik / Iliya Pitalev /  مراجعه به بانک تصاویر انتظار آغاز واکسیناسیون اسپوتنیک وی در اسلواکی
انتظار آغاز واکسیناسیون اسپوتنیک وی در اسلواکی - اسپوتنیک ایران  , 1920, 05.03.2021
اشتراک
اسلواکی انتظار دارد واکسیناسیون اسپوتنیک وی را طی دو هفته آغاز کند.

به گزارش اسپوتنیک، لوبومیر رگاک، سفیر اسلواکی در فدراسیون روسیه گفت که اسلواکی انتظار دارد واکسیناسیون با واکسن ویروس کرونا اسپوتنیک وی روسیه را طی دو هفته آغاز کند.

اولین گروه واکسن اسپوتنیک وی روز دوشنبه از مسکو به شهر کوسیچه در شرق اسلواکی تحویل داده شد. همانطور که نخست وزیر ایگور ماتوویچ در یک کنفرانس مطبوعاتی در فرودگاه گفت، تصمیم گرفته شد که واکسن اسپوتنیک وی بدون انتظار برای ثبت آن در اتحادیه اروپا خریداری شود زیرا به گفته نخست وزیر ، "هیچ وقتی برای تأخیر وجود ندارد، واکسن کافی در کشور نیست، هر روز ده ها نفر از همشهریان ما در اثر کووید 19 می میرند. "

سفیر اسلواکی گفت: "انتظار می رود واکسیناسیون اسپوتنیک وی طی دو هفته پس از بازرسی از طرف تحویل گرفته شده توسط مقامات نظارت بر داروی ما آغاز شود. به گفته وزیر بهداشت، از هفته آینده ثبت افرادی که مایل به واکسن زدن به واکسن روسی هستند آغاز خواهد شد . "

سرپرست وزارت بهداشت اسلواکی، مارک کراچی، روز سه شنبه مجوز استفاده از واکسن روسی اسپوتنیک وی علیه ویروس کرونا در این کشور را تا پایان ماه اوت سال 2021 امضا کرد. پیش بینی می شود که پزشک مسئولیت کامل درمان با داروی ثبت نشده را بر عهده بگیرد. کسانی که مایل به واکسیناسیون با اسپوتنیک وی هستند باید سند مناسبی را امضا کنند که می دانند این واکسن در آژانس دارویی اروپا ثبت نشده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала