ممنوع الورود شدن مردان مجرد به امارات‌ +عکس

© Photo / David Rodrigo / Unsplashامارات تحریم اقتصادی اسرائیل را لغو کرد
امارات تحریم اقتصادی اسرائیل را لغو کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.03.2021
اشتراک
ورود آقایان مجرد زیر ۵۰ سال به کشور امارات ممنوع شد.

به گزارش اسپوتنیک، انتشار خبر ممنوع الورود شدن آقایان مجردِ زیر ۵۰ سال با ویزای توریستی به امارات در شرایط جدید ویزای توریستی، با واکنش‌های مختلف کاربران در فضای مجازی همراه شده است. روزنامه هفت صبح نیز در گزارشی کوتاه به این موضوع پرداخته است.

در شرایط جدید ویزای توریستی امارات، مردان مجردِ زیر ۵۰ سال به تنهایی نمی‌توانند به این کشور سفر کنند. همچنین ویزای توریستی امارات که به دلیل شیوع ویروس کرونا برای ۲۷ کشور از جمله ایران صادر نمی‌شد، پس از مدت‌ها با شرایط جدید اجازه صدور داده شد. صدور ویزای امارات برای ایرانیان از روز پنج‌شنبه ۲۵ فوریه ۲۰۲۱ (۷ اسفند ۱۳۹۹) آغاز شده است و در تاریخ ۹ اسفند ۱۳۹۹ اولین سری از ویزا برای ایرانیان صادر شد.

کشور امارات متحده عربی با هدف کنترل شیوع ویروس کرونا، قوانین جدیدی را برای ورود مسافران به «دبی» در نظر گرفته است و در حال حاضر تنها افراد زیر، مجاز به دریافت ویزای این کشور هستند: «خانم‌ها به‌ صورت انفرادی، آقایان بالای ۵۰ سال به‌ صورت انفرادی، آقایان زیر ۵۰ سال، تنها به شرط تاهل و تنها در صورتی که همراه با همسر خود برای دریافت ویزا اقدام کنند؛افراد زیر ۱۸ سال، تنها با حضور یک همراه مجاز به دریافت ویزای امارات هستند.»

برخی از کاربران این شرایط را خوب می‌دانند اما بسیاری از کاربران از این اتفاق و اینکه امکان سفر به دبی را به علت عدم صدور ویزا ندارند، شاکی هستند. جمعی از کاربران نیز عنوان می‌کنند تنها راهی که امکان مردان مجردِ زیر ۵۰ سال بتوانند ویزا بگیرند این است که با پدر و یا مادر مسافرت کنند و یا آنها اقامت امارات داشته باشند که برای او درخواست ویزا بدهند، می‌باشد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала