طرح سوال از وزرای صمت و بهداشت در مجلس ایران کلید خورد

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / طرح سوال از وزرای صمت و بهداشت در مجلس ایران کلید خورد
طرح سوال از وزرای صمت و بهداشت در مجلس ایران کلید خورد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 04.03.2021
اشتراک
نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس از طرح سوال خود از وزرای صمت و بهداشت خبر داد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از مهر، کمال حسین‌پور، نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس شورای اسلامی از طرح سوال خود از سعید نمکی و علیرضا رزم‌حسینی، وزرای بهداشت و صمت به دلیل عدم اجرای مصوبه دولت درباره فعالیت کولبران خبر داد.

وزیر اقتصاد: ریزش بورس تقصیر وزیر صمت و رئیس بانک مرکزی است - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.01.2021
وزیر اقتصاد: ریزش بورس تقصیر وزیر صمت و رئیس بانک مرکزی است

حسین‌پور اظهار داشت: بر اساس مصوبه تعیین ۱۰۰ قلم کالا برای کولبران، مقرر شد که این چند قلم اجناس را کولبران از مبادی رسمی با تخفیفات گمرکی جابه‌جا کنند اما متأسفانه سازمان غذا و دارو در داخل مرزهای رسمی کشور مانع این جابه‌جایی شده است.

وی افزود: متأسفانه با سنگ‌اندازی‌های سازمان غذا و دارو، مشکلات زیادی برای کولبران به وجود آمده است و به همین دلیل بنده طرح سوال از وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی را تهیه کردیم.

نماینده مردم سردشت و پیرانشهر در مجلس بیان داشت: وزارت صمت بر خلاف مصوبه دولت و دستور رئیس جمهور و تفاهم‌نامه‌های وزارتخانه‌های مختلف عمل کرده و به بهانه‌های مختلف باعث عدم اجرای مصوبه تعیین ۱۰۰ قلم کالا برای کولبران می‌شود.

حسین‌پور تصریح کرد: وزیر صمت لازم است به مردم توضیح دهد که چرا مصوبات هیئت دولت و تفاهم وزارتخانه‌های کشور، صمت، اقتصاد و بهداشت و درمان درباره واردات ۱۰۰ قلم کالا وارداتی کولبری را اجرایی نمی‌کند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала