راهی برای ماندگاری شارژ تلفن های هوشمند

© Depositphotos.com / Leungchopan راهی برای ماندگاری شارژ تلفن های هوشمند
 راهی برای ماندگاری شارژ تلفن های هوشمند  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.03.2021
اشتراک
اپراتور مخابرات آمریکایی به مشتریان خود توصیه کرد که برای صرفه جویی در مصرف برق ، قسمت 5G تلفن های هوشمند را خاموش کنند.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از پرتال، The Verge یک کارمند پشتیبانی مشتری راهی را برای بهبود شارژ دستگاه را در این نکته می داند که با خاموش کردن 5G یا ارتباطات نسل پنجم است. در این پیام آمده است: "یکی از راه های افزایش عمر باتری روشن کردن LTE است."

آیفون  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 02.03.2021
مشخصات آیفون 13شبیه اندروید است

نویسندگان مقاله خاطرنشان کردند که مشترکان نمی خواستند که 5G را کنار بگذارند، اما با دقت بسیار زیادی به این نکته اشاره کردند. پس از مدتی، توییت ارسال شده در تاریخ 28 فوریه حذف شد. برخی از مشترکان ورایزون نسبت به توصیه اپراتور واکنش منفی نشان دادند و این روش را معیار نادرستی دانستند که مشکلی را حل نمی کند. همچنین  برخی از کاربران خرید یک گوشی جدید و گران قیمت با پشتیبانی از شبکه های نسل پنجم ، و سپس خاموش کردن 5G روی آن را، امری پوچ است.
در گفتگو با مشترکان ، نمایندگان Verizon خاطرنشان کردند که در حال حاضر یکی از اولویت های شرکت، گسترش منطقه تحت پوشش با پشتیبانی از محدوده فوق سریع mmWave است. روزنامه نگاران خاطرنشان کردند که انتقال کامل به 5G در آینده به مشتریان اپراتورهای آمریکایی اجازه می دهد LTE را کنار بگذارند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала