کاخ سفید: لغو محدودیت های ویروس کرونا در برخی ایالات یک اشتباه است

© AP Photo / John Minchillo کاخ سفید: لغو محدودیت های ویروس کرونا در برخی ایالات یک اشتباه است
 کاخ سفید: لغو محدودیت های ویروس کرونا در برخی ایالات یک اشتباه است  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.03.2021
اشتراک
ایالت های آمريکا نباید قبل از موعد محدودیت های اعمال شده توسط همه گیر ویروس کرونا، از جمله استفاده اجباری از ماسک را لغو کنند.

به گزارش اسپوتنیک اندی اسلاویت، مشاور ارشد گروه کاری کاخ سفید در زمینه مبارزه با بیماری همه گیر کرونا به سی ان ان اعلام نمود که نباید محدودیت ها لغو شود.

تخمین پایان همه‌گیری کرونا از سوی بیل گیتس - اسپوتنیک ایران  , 1920, 01.03.2021
تخمین پایان همه‌گیری کرونا از سوی بیل گیتس

وی در مورد عملکرد فرمانداران ایالت های تگزاس و می سی سی پی  را نقد کرد که زدن ماسک و سایر اقدامات برای مبارزه با کووید 19 را لغو کردند. وی گفت: "ما لغو زودرس این محدودیت ها را یک اشتباه می دانیم. ماسک جان بسیاری را نجات می دهد". اسلاویت ابراز امیدواری کرد که دولت های ایالتی در تصمیم گیری تجدید نظر کنند.

به گفته وی، رئیس جمهور جو بایدن صریحاً اعلام کرده است که در صورت رعایت قوانین می تواند در 100 روز نخست دولت جدید جان 50 هزار نفر را نجات دهد. وی خواست تا لزوم استفاده از ماسک تا پایان واکسیناسیون در کشور لغو نشود.

در تاریخ 2 مارس ، فرماندار تگزاس ، گرگ آبوت ، استفاده اجباری ماسک های پزشکی را از این ایالت لغو کرد. وی همچنین محدودیت های حداکثر تعداد افرادی را که می توانند در محل های سرپوشیده و موسسات و شرکت ها را نیز لغو کرد.

بر اثر کرونا در جهان، تا کنون 2.5 میلیون نفر فوت کرده اند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала