واکنش کاربران نسبت به تنهایی ژاپنی ها +عکس

© AP Photo / Eugene Hoshikoکاتسونوبو کاتو دبیرکل کابینه وزیران ژاپن
کاتسونوبو کاتو دبیرکل کابینه وزیران ژاپن - اسپوتنیک ایران  , 1920, 03.03.2021
اشتراک
تنها بودن ژاپنی ها واکنش کاربران را برانگیخت!

به گزارش اسپوتنیک، طبق تحقیقات انجام شده در ژاپن مشخص شد این کشور دارای سطح بالایی از انزوای اجتماعی است و احتمالا ناشی از فرهنگ صرف کردن ساعات طولانی سرکار است. از سوی دیگر این مشکل به واسطه همه‌گیری کرونا به ویژه در میان افرادی که تنها زندگی می‌کنند، افزایش یافته است.

ژاپن تایمز در همین رابطه گزارش داد که "یوشیهیده سوگا"، نخست وزیر این کشور در پاسخ به درخواست‌ها برای اقدام دولت به منظور مقابله با انزوای اجتماعی و جلوگیری از افزایش نرخ خودکشی‌، "تتسوشی ساکاموتو" را به سرپرستی وزارتخانه تخصصی برای این موضوع گمارده است.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от مجله پیرامون (@piramun.ir)

غالب کاربران معتقدند بسیاری از کشورها به خاطر بحران کرونا با مشکل انزوای اجتماعی روبرو شده‌اند و دلیل این اتفاق را دورکاری، قرنطینه‌ها و محدودیت‌های کرونایی عنوان می‌کنند. جمعی از کاربران این ایده را جالب می‌دانند و با اشاره به آمار خودکشی‌ها و عدم تمایل جوانان به ازدواج آن را برای ایران نیز ضروری می‌دانند اما برخی این موضوع را به سخره گرفته‌اند و عنوان می‌کنند ایران باید وزارتخانه تنهایی و بدبختی راه‌اندازی کند. گروه  دیگری از کاربران نیز معتقدند که ایرانیها بسیار صبور هستند و داشتن کوهی از مشکلات مانند ژاپنی ها احساس تنهایی نمی کنند و آمار خودکشی نیز پایین می باشد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала