هند محدودیت های کرونایی را تا اواخر ماه مارس تمدید می کند

© REUTERS / Niharika Kulkarniهند محدودیت های کرونایی را تا اواخر ماه مارس تمدید می کند
هند محدودیت های کرونایی را تا اواخر ماه مارس تمدید می کند - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.02.2021
اشتراک
وزارت کشورهند اجرای مقررات مربوط به مبارزه با ویروس کرونا را تا 31 مارس تمدید کرد.

به گزارش اسپوتنیک، در اطلاعیه وزارت کشور هند آمده است: "اگرچه تعداد موارد شدید و جدید کووید 19 به میزان قابل توجهی کاهش یافته، لازم  نظارت، مراقبت و پیروی از رویکرد محتاطانه برای غلبه بر این بیماری همه گیر ادامه یابد. همچنین به ایالات و سرزمین های متحد توصیه شده است که برای شکستن زنجیره انتقال و غلبه بر همه گیری به واکسیناسیون با اولویت گروه ریسک سرعت بخشند".

کرونا در ایران؛ فوت ۸۱ بیمار در شبانه روز گذشته - اسپوتنیک ایران  , 1920, 27.02.2021
کرونا در ایران؛ فوت ۸۱ بیمار در شبانه روز گذشته

خاطرنشان می شود که مقامات معافیت های اعلام شده در ژانویه در خارج از مناطق شیوع گسترده  ویروس کرونا را تأیید کرده اند. پیش از این، وزارت کشور هند مجوز بازگشایی  استخرهای شنا را برای همه شهروندان صادر کرده و محدودیت های تعداد بازدیدکنندگان از سینما ها و تئاترها  را برداشته است. انواع رویدادهای اجتماعی ، مذهبی و فرهنگی نیز که قبلاً به 50٪ ظرفیت سالن یا 200 شرکت کننده محدود بود، مجاز شده بود.

مقامات هند در ارتباط با شیوع ویروس کرونا ، از 25 مارس 2020 در این کشورمقررات  قرنطینه را بر قرار نموده و چهار بار آن را تا 31 مه تمدید کردند. در طی مرحله اول خروج از قرنطینه ، که از 8 ژوئن آغاز شد ، اجازه بازگشایی معابد ، هتل ها ، رستوران ها و مراکز خرید صادر شد . دیرتر کار شبکه حمل و نقل عمومی با برخی از محدودیت ها از سر گرفته شد.  درعین حال در مناطقی که تعداد بیماران همچنان در حال افزایش است، قرنطینه حفظ شده است.

هند دومین کشور در جهان از لحاظ  تعداد مبتلایان به ویروس کرونا است. طبق آخرین داده های وزارت بهداشت هند، در مجموع 11 میلیون مورد ابتلا به ویروس کرونا در این کشور شناسایی شده است. در عین حال بیش از 10.7 میلیون نفر این بیماری را شکست داده، حدود 159 هزار نفر به درمان خود ادامه می دهند و بیش از 156 هزار نفر بر اثر ابتلا ویروس کرونا و بیماری های جانبی ناشی از این ویروس جان خود را از دست داده اند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала