فوت دومین پرستار باردار بر اثر کرونا در ایران +عکس، ویدئو

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / پرستار، ایران
پرستار، ایران  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 26.02.2021
اشتراک
فرانک داودی یکی از پرستاران بیمارستان شهید مدنی کرج بر اثر ابتلا به بیماری کرونا به شهادت رسید.

به گزارش اسپوتنیک، فرانک داودی دومین پرستار باردار شهید سلامت استان البرز است که بر اثر ابتلا به بیماری کرونا جان خود را از دست داد. پیش از این نیز در هفته گذشته مهشید گودرز یکی دیگر از پرستاران باردار بیمارستان لقمان تهران که در شهر کرج سکونت داشت، در بیمارستان امام علی (ع) کرج بر اثر ابتلا به بیماری کرونا به شهادت رسید.

سخنگوی ستاد مقابله با کرونا استان البرز، علیرضا سلیمانی در رابطه با این اتفاق عنوان کرد: «فرانک داودی یکی از پرستاران وظیفه‌شناس بیمارستان شهید مدنی کرج که در بخش جراحی مشغول خدمت بود شب گذشته بر اثر ابتلا به بیماری کرونا به شهادت رسید.»

وی با بیان اینکه این پرستار باردار و حدودا ۴۰ ساله بود، تصریح کرد: «وی به علت وخامت حالش در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری شد و به صلاحدید پزشکان مورد عمل جراحی سزارین قرار گرفت. اگر عمل سزارین انجام نمی‌شد ممکن بود جان نوزاد ۷ ماهه وی به خطر بیفتد، البته این پرستار خدوم به علت شدت درگیری ریه با بیماری کرونا فوت کرد.»

View this post on Instagram

A post shared by Rouydad24 (@rouydad24.ir)

وی همچنین عنوان کرد: «فرانک داودی در بخش کرونا فعالیت نداشت، چراکه گروهای حساس از کادر درمان اجازه فعالیت در این بخش را ندارند. و متاسفانه تاکنون هشت نفر از مدافعان سلامت استان البرز بر اثر ابتلا به کرونا به شهادت رسیدند.»

بسیاری از کاربران ضمن اظهار تاسف از این اتفاق عنوان می‌کنند کادر درمان، پرستاران و پزشکان حق بسیاری به گردن مردم در این اوضاع همه‌گیری کرونا دارند و وظیفه مردم رعایت کردن پروتکل‌های بهداشتی و خودداری از کارهای غیرضروری می‌باشد که ناخواسته حق زندگی را از دیگران نگیریم. این کاربران برای آرامش روح این پرستار جوان و آینده خوش فرزند او دعا می‌کنند.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала