واکنش مجری تهران 20 به اظهارات تند وزیر بهداشت +ویدئو

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / سعید نمکی، وزیر بهداشت ایران
سعید نمکی، وزیر بهداشت ایران  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 25.02.2021
اشتراک
تعجب محمد دلاوری از اینکه چرا به هیچ کس بر نمی خورد!

به گزارش اسپوتنیک، وزیر بهداشت سعید نمکی در مورد شرایط وخیم کرونا در ایران اظهات تلخی را بیان کرد. او در مورد شایعه مجوز عتبات عالیات اظهار کرد که "ما کی برای تردد از مرزها به سمت عتبات و برگشتش مجوز و اجازه دادیم؟ چه کسی از من نامه دارد در این زمینه. کدام یک از همکارانم با برخی از این ترددها موافقت کردند؟. اتوبوسی می آید و آن را در مرز تست می کنیم که فرد مثبت از آن بیرون می آید. این فرد مثبت پیاده می شود و اتوبوس تا فلان شهرستان می رود. ردیابی می کنیم و تازه موارد مثبت در آنجا پیدا می شوند. تا کجا باید همکاران من تاوان ندانم کاری برخی را بدهند. ما چه گناهی کردیم که در ۱۳ ماه مدام باید موج ایجاد شود، موج را بشکنیم و شهید دهیم!."

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от حواشی هنرمندان (@hashiyeh)

او با اشاره به شهادت کادر درمان عنوان کرد که خدا شاهد است که داغ این شهدای سلامت دارد مرا نابود می کند. ناب‌ترین بچه‌های نظام سلامت را از دست دادم. داغی برای هیچ فرماندهی بالاتر از این نیست که افسران ارشد و سربازانش را از دست بدهد آن هم به دلیل ندانم کاری و سهل انگاری دیگران. من وزیر خبر ندارم چه کسی می آید و بیرون می رود و اپیدمی گرفتارمان می‌کند.

وی با با شاره به آمار مرگ و میر روزانه کرونا گفت که نام مرا به جای وزیر بهداشت بگذارید مدیرکل مرده شور خانه! این درد بزرگی است. ویروس، ویروس مهاجمی است. فکر نکنید، انگلیس یکی از ساختارهای ضعیف سلامت جهان را دارد. انگلیس یکی از نظام های سلامت مقتدر جهان را دارد.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от سلبریتی هاب (@celebrity_hubb)

محمد دلاوری مجری تهران 20 نسبت به صحبت های وزیر بهداشت واکنش نشان داد. او گفت که چرا در مورد صحبت های وزیر بهداشت به کسی بر نمی خورد در حالی که یک صحبت از مجری ممکن است واکنش های زیادی به همراه داشته باشد.

عده ای از کاربران معتقدند که شرایط ویروس کرونا به حدی همه را خسته کرده است که دیگر به کسی برنمیخورد. بعضیاز کاربران نیز معتقدند که هرج ومرج در ایران سبب این شده است که دیگر به کسی بر نخورد.

Посмотреть эту публикацию в Instagram

Публикация от حواشی روز | havashyroz (@havashyroz)

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала