خط و نشان ایران برای آمریکا و اسرائیل

© vosizneiasخط و نشان ایران برای آمریکا و اسرائیل
خط و نشان ایران برای آمریکا و اسرائیل  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 24.02.2021
اشتراک
فرمانده قرارگاه مرکزی خاتم ‌الانبیا اظهار داشته، که اسرائیل با فراخوانی ایران به رویارویی همه ‌جانبه و تهدید امنیت ملی ایران،‌ هزینه خطا در محاسبات راهبردی و اقدامات خود را بدون تردید خواهد پرداخت.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از خبرگزاری فارس، سردار سرلشکر غلامعلی رشید فرمانده قرارگاه مرکزی حضرت خاتم ‌الانبیاء، روز سه ‌شنبه در جلسه با فرماندهان ارشد نیروهای مسلح، بر حفظ و ارتقاء آمادگی‌ های دفاعی-امنیتی تاکید کرد.

نتانیاهو: ما به توافق با ایران امیدوار نیستیم - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.02.2021
نتانیاهو: ما به توافق با ایران امیدوار نیستیم

وی با توجه به ضرورت رویارویی راهبردی با دشمن،‌ با اتخاذ راهبرد مقاومت فعال و نتیجه آن در شکست راهبرد فشار حداکثری دشمن و انجام رزمایش‌ های متعدد در طول سال توسط فرماندهان ارتش و سپاه که برابر فرمان فرماندهی معظم کل قوا انجام شد، از فرماندهان نظامی تقدیر کرد.

سردار رشید خطاب به آمریکا و هم پیمانان او در منطقه، گفت: رژیم صهیونیستی با تحریک آمریکا به جنگ و کشته شدن سربازان آمریکایی در منطقه به دنبال بی ثباتی و جنگ است.

وی تاکید کرد: رژیم صهیونیستی با فراخوانی ایران به رویارویی همه ‌جانبه و تهدید امنیت ملی ایران،‌ هزینه خطا در محاسبات راهبردی و اقدامات خود را بدون تردید خواهد پرداخت.

نکته قابل توجه، آویو کوخاوی رئیس ستاد ارتش اسرائیل، گفت که ارتش کشورش برنامه های عملیاتی خود را که برای مقابله با ایران تهیه شده است از سر می گیرد و بازگشت ایالات متحده به توافق هسته ای ایران که در سال ۲۰۱۵ انجام شد را یک اشتباه می داند.

کوخاوی با بیان اینکه اقداماتی که ایران انجام داده است نشان می دهد که بازگشت به توافق هسته ای امضا شده در سال ۲۰۱۵، حتی اگر یک توافق مشابه پس از بسیاری پیشرفت ها باشد، از نظر عملیاتی و استراتژیک بد و اشتباه است و سرانجام ایران می تواند تصمیم بگیرد که به سرعت به سمت تولید سلاح حرکت کند.

در حالی که سردار سرتیپ عزیز نصیر زاده فرمانده نیروی هوایی ارتش ایران تأیید کرد که ایران در برابر هر اشتباهی که اسرائیل مرتکب شود واکنش جدی نشان خواهد داد، توضیح می دهد که ایران "تمام تحرکات خصمانه" را در آبهای خلیج فارس و دریای عمان کنترل می کند.

سردار نصیر زاده با توصیف پهپاد ایرانی ابابیل و کرار، آن را کابوس ناوهای هواپیمابر آمریکایی خواند و تأکید کرد که ایران به هر اشتباهی که اسرائیل مرتکب شود به شدت پاسخ خواهد داد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала