واشنگتن پست: آمریکا آماده تحریم علیه روسیه به جرم حملات سایبری است

© Fotolia / Yeko Photo Studio واشنگتن پست: آمریکا آماده تحریم علیه روسیه به جرم حملات سایبری است
 واشنگتن پست: آمریکا آماده تحریم علیه روسیه به جرم حملات سایبری است  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.02.2021
اشتراک
دولت آمریكا در حال آماده سازی مجموعه ای از اقدامات برای مجازات مسكو به ادعای یك سری حملات سایبری است كه گفته می شود توسط روسیه انجام شده و "مسمومیت" الکسی ناوالنی وبلاگ نویس روسیه نیز به این مسئله مربوط است.

به گزارش اسپوتنیک، در تاریخ 23 فوریه واشنگتن پست به نقل از منابع در کاخ سفید گزارش داد که آمریکا آماده تحریم علیه روسیه به جرم حملات سایبری است.

رد توافق هسته ای توسط کنگره به نفع ایران است - اسپوتنیک ایران  , 1920, 14.08.2015
گزارش و تحلیل
در واشنگتن سر در گمند که کی خطرناکتر است - روسیه، داعش و یا هکر ها

بر اساس این گزارش، در طی حملات سایبری از طریق برنامه قدرتمند SolarWinds ،هکرها سازمان های دولتی و شرکت های خصوصی را هک کردند. سخنگوی کاخ سفید هفته گذشته گفت که حملات سایبری روسی 9 نهاد دولتی ایالات متحده و حدود 100 شرکت خصوصی را تحت تأثیر قرار داده است.

دولت بایدن  در حال آماده‌سازی تحریم‌ها برای مجازات مسکو به دلیل چیزی است که فعالیت سایبری شرورانه و مسموم کردن رهبر مخالفان روس ناوالنی عنوان شده است. دولت جدید آمریکا در حال توسعه اقدامات دفاعی است که هدف آن سخت‌تر کردن نفوذ به شبکه‌های فدرال و بخش خصوصی آمریکا است.

در 17 فوریه، ایالات متحده اعلام كرد كه حمله هكر از طریق نرم افزار قدرتمند Solarwind به احتمال زیاد توسط یك هكر منشا روسی انجام شده است. در دسامبر سال گذشته، وزارت دادگستری ایالات متحده گفت که روسیه مسئول حمله سایبری گسترده به شبکه دولت ایالات متحده است. هیچ مدرکی در این خصوص ارائه نشده است.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала