ارزش بیت کوین در چند ساعت ۸ هزار دلار سقوط کرد

© Sputnik / Alexey Vitvitsky /  مراجعه به بانک تصاویر ارزش بیت کوین در چند ساعت ۸ هزار دلار سقوط کرد
ارزش بیت کوین در چند ساعت ۸ هزار دلار سقوط کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 23.02.2021
اشتراک
واکنش ایلان ماسک مالک تسلا در خصوص افزایش قیمت بین کوین باعث سقوط ۸۰۰۰ دلاری ارزش این ارز مجازی شد.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از بلومبرگ، ایلان ماسک از بیت کوین در اوایل ماه استقبال کرد و همین موضوع باعث افزایش ۵۰ درصدی ارزش این ارز مجازی تا ۵۸ هزار دلار در هر بشکه شد اما عکس العمل چند روز پیش وی باعث سقوط این ارز گردید.

ارزش بیت کوین پس از یک سقوط ۱۷ درصدی در روز دوشنبه، ۵.۶ درصد کاهش یافته است. پس از واکنش ایلان ماسک درخصوص افزایش قیمت زیاد و بسیار سریع بیت کوین، این ارز مجازی به زیر ۵۰ هزار دلار رسید و طی تنها چند ساعت ۸۰۰۰ دلار از ارزش خود را از دست داد.

ارزش بیت کوین رکورد مطلق را شکست - اسپوتنیک ایران  , 1920, 22.02.2021
ارزش بیت کوین رکورد مطلق را شکست

متی گرینسپن، موسس کوانتوم ایکانامیکس و متخصص سرمایه‌گذاری و تحلیل بازار با مقایسه تاثیر ماسک بر قیمت بیت کوین نسبت به وارن بوفی، گفت ایلان ماسک و اظهاراتش تأثیر خارق‌العاده‌ای بر قیمت‌های بازار دارند.

 بیل گیتس موسس شرکت مایکروسافت در یک مصاحبه تلویزیونی بیان داشت که از طرفداران بیت کوین نیست، هم به خاطر مسائل محیط زیستی و مصرف بالای انرژی برای تولید این ارز مجازی و هم به خاطر سرمایه‌گذاران شخصی.

گیتس خاطر نشان کرد:« ایلان پول زیادی دارد و انسان پیچیده‌ای است بنابراین من نگران این نیستم که بیت کوین اتفاقی بالا و پایین برود. من نسبت به بیت کوین خوش بین نیستم و عقیده دارم اگر به اندازه ایلان ماسک پول ندارید باید مراقب باشید».

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала