پهپاد آخوتنيک قادر به شليک از سوی جنگنده سوخو57 است

© Sputnik / Maksim Blinov /  مراجعه به بانک تصاویر پهپاد آخوتنيک قادر به شليک از سوي جنگنده سوخو57 است
 پهپاد آخوتنيک قادر به شليک از سوي جنگنده سوخو57 است  - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.02.2021
اشتراک
خلبان آزمایشی اوگنی فرولوف، که اوخوتنیک را از زمین کنترل می کند در گزارشی اعلام نمود که هواپیمای بدون سرنشین روسی آخوتنيک مي تواند توسط جنگنده Su-57، به اهداف مورد نظر خود شليک کند.

به گزارش اسپوتنيک، پهپاد آخوتنيک قادر به شليک از سوي جنگنده سوخو57 است و باید همراه با Su-57 عمل کند و از کل سلاح های جنگنده نسل پنجم قوي تر عمل کند. می توان گفت که در این طرح، تصمیم نهایی در مورد استفاده از پهپاد آخوتنيک توسط خلبان هواپیمای سوخو 57 اتخاذ خواهد شد.

پهپاد «آخوتنیک» هدف را بمباران کرد - اسپوتنیک ایران  , 1920, 12.01.2021
پهپاد «آخوتنیک» هدف را بمباران کرد

خلبان آزمایشی اوگنی فرولوف در این خصوص گفت: "جنگنده (Su-57) خود تعیین می کند که چه هدفی را توسط چه کسي اجرا کند، و بنابراین (آخوتنيک) را مي تواند به آن متصل نمود."
برنامه هایی برای تعامل این جنگنده ها در سال 2019 ، قبل از اولین پرواز S-70، هنگامی که در یکی از نمونه های آزمایشی Su-57 انجام می گیرد صورت می پذیرد. نسخه نهایی "آخوتنیک" با نسخه مورد استفاده متفاوت خواهد بود، برنامه ریزی شده است که کار طراحی در پایان سال 2025 به پایان برسد. آخوتنیک، موتور تخت و بدون پس سوز دریافت خواهد کرد که به شما امکان می دهد در رادار و محدوده های حرارتی کمتر دیده شود.

در حال حاضر ، محل اپراتور زمینی اوخوتنیک مجهز به دستگیره های کنترل مانند یک جنگنده سرنشین دار، یک صفحه کلید است که اطلاعات مختلفی را از سیستم های پردازنده و دوربین های خودرو نشان می دهد.

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала