واکنش تند احمدی‌نژاد به سخنان حداد عادل

CC BY 4.0 / Tasnim News Agency / واکنش تند احمدی‌نژاد به حداد عادل
واکنش تند احمدی‌نژاد به حداد عادل - اسپوتنیک ایران  , 1920, 21.02.2021
اشتراک
محمود احمدی نژاد در واکنش به سخنان حداد عادل درباره ردصلاحیت وی را به نوعی اعلام مهندسی انتخابات دانست.

به گزارش اسپوتنیک به نقل از فرارو، محمود احمدی‌نژاد، رییس جمهور پیشین ایران به سخنان غلامعلی حداد عادل درباره ردصلاحیت او به تندی واکنش نشان داد.

فرارو سخنان احمدی نژاد را به نوعی بیانیه انتخاباتی وی تلقی کرد که احتمال نامزدی او در انتخابات سال آینده را قطعی می‌کند.

لازم به ذکر است که غلامعلی حدادعادل، رییس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب پیشتر از رد صلاحیت احتمالی محمود احمدی نژاد در صورت کاندیداتوری در انتخابات خبر داده بود. 

واکنش حداد عادل به حضور احمدی نژاد برای انتخابات ریاست جمهوری ایران - اسپوتنیک ایران  , 1920, 19.02.2021
واکنش حداد عادل به حضور احمدی نژاد در انتخابات ریاست جمهوری ایران

حداد عادل گفته بود: " آمدن احمدی نژاد را اصلا به عنوان شوک انتخابات در نظر نگیرید، یعنی تکلیف روشن است."

وی درباره احتمال نامزدی احمدی نژاد گفت: " زیاد تحت تاثیر موضع گیری و فضای مجازی و حرف زدن‌ها نباشید. چنین اتفاقی نخواهد افتاد، دفعه‌ی قبل هم نیافتاد، حالا که 4 سال هم گذشته و بدتر هم شده است."

صبح روز یکشنبه، احمدی نژاد در این زمینه گفت: " آقایی که این حرفها را زده است در سال 84 هم تا لحظه آخر انتخابات، با کمک دوستانش سنگین ترین فشارها را به بنده آوردند تا به نفع کاندیدای مورد نظرشان انصراف دهم.در دوره ریاست جمهوری نهم هم این ها در طول مجلس هفتم، بیشترین ممانعت ها، تخریب، فشارها و انواع ترفندها را به کار گرفتند تا مانع از خدمات دولت به مردم شوند و حتی اجازه ندادند ساعت کار ادارات را تنظیم کنیم تا مقداری بار ترافیک برای مردم سبک شود."

احمدی نژاد سخنان خود را با لحنی بسیار تند علیه حداد عادل ادامه داد و گفت: " متاسفانه کشور ما امروز گرفتار عده ای شده است که خود را برتر از مردم و صاحب اختیار و مالک کشور تلقی می کنند و فکر می کنند که همه امور تحت تصدی آنها باشد. آنان کشور و انقلاب را ارث پدری خودشان می شمارند و دنبال این هستند که مردم را به طور کامل از همه عرصه ها کنار بزنند و همه امور در دست خودشان باشد."

محمود احمدی نژاد سخنان حداد عادل را به نوعی اعلام مهندسی انتخابات دانست و خاطرنشان کرد: " رهبری می گویند ادعای مهندسی انتخابات، سخن دشمن است و این آقا بلافاصله رسماً و در حالیکه ماه‌ها به انتخابات مانده است به گونه ای سخن می گوید که خبر از مهندسی قطعی انتخابات توسط شورای نگهبان می دهد. واقعاً رد دشمن را در کجا باید جستجو کرد؟ البته مردم به این آقا می گویند تو چه کاره مملکت هستی که می‌خواهی برای همه تعیین تکلیف ‌کنی؟"

رییس جمهور پیشین ایران با بیان اینکه "من هنوز درباره انتخابات نظری نداده ام"، تاکید کرد: " اما نمی توانم وضعیت افتضاح امروز کشور را تحمل کنم و درد و رنج و غصه های مردم را ببینم و کاری نکنم. "

نوار خبری
0
loader
بحث و گفتگو
Заголовок открываемого материала